Na een vroege miskraam in november 2013 ben ik gelijk opnieuw zwanger geraakt heb geen menstruatie gehad enige wat ik merkte is dat ik op 24 dec wat bruine afscheiding had in mijn ondergoed(innesteling) sorry misschien niet zo een fris onderwerp toen toch de 27ste dec maar een test gedaan en die was overduidelijk positief daarop meerdere gedaan en 31 dec de clearblue een zwanger 3+ resultaat wat in mijn ogen zegt dat je toch rond de 5 weken+ zou zitten 3 jan moest ik bij verloskundige komen voor wat onderzoeken en werd er een echo gemaakt en zou ik volgens verloskundige hooguit 4 weken zwanger zijn is er iemand die dit herkent of zoiets mee heeft gemaakt men kwaaltjes zijn de ene dag erger dan de andere dus ook dat maakt me superonzeker wie o wie HELP!!
Wat een fijn nieuws voor jullie! Gefeliciteerd Misschien morgen een clear blue digital kopen? Die werken best nauwkeurig en dan hoef je niet helemaal tot eerste echo te wachten! Succes
Het is lastig dat je direct na een miskraam weer zwanger bent geworden, omdat je niet weet hoe je cyclus is gelopen. De CB geeft maar een indicatie, wellicht maak je veel HCG aan. Dat je bij de echo 4 weken was lijkt me niet helemaal te kloppen, aangezien je meer dan een weer eerder al duidelijk positief testte. Helaas kan je niks anders dan de volgende echo afwachten.... In ieder geval gefeliciteerd!!!
Dankjewel Hlin maar om nou weer zoveel te besteden aan die zwangerschapstesten ik heb er inmiddels 8 versleten dus denk niet dat het veel zin heeft de angst voor een miskraam is gwn alleen nog heel groot maar ja garantie heb je nooit natuurlijk thanks voor de reactie en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! @lieke24 dankjewel voor je reactie volgens mijn berekening aan de hand van ongeveer de innesteling zou het ook toch al wel 5 weken op zijn minst zijn maar goed ik weet ook niet hoe lang het duurt voor er uberhaupt iets goed zichtbaar is op een echo is voor mij allemaal lang geleden heb een zoon van 7 jaar maar toen was het weer anders als nu valt me op qua controles en de normen wat mag wel en niet in de zwangerschap jij bent al een eindje op weg zie ik gefeliciteerd ik vind het gwn zenuwslopend en hoop dat het snel 16 januari is zodat men onzekerheid misschien een beetje weg word genomen
Op een goede echo welke in dit vroege stadium inwendig wordt gedaan kunnen ze een redelijke inschatting maken, maar ook dan zitten ze er wel eens naast. Met 5 weken zie je vaak alleen een vruchtzakje. Met 4 weken kan het zijn dat er enkel verdikt baarmoederslijmvlies wordt gezien en soms een iniminie vruchtzakje. Met 6 week zie je vaak een vruchtzakje met dooierzakje en een iniminie vruchtje. Jammer dat je nog zo lang moet wachten, kan me voorstellen dat je graag zo snel mogelijk duidelijkheid wilt.... Hier is inderdaad het aftellen begonnen ...
Miss27, Na 8 testen bén je gewoon zwanger! begrijp dat je geen vermogen aan testen uit gaat geven. Ik ken die onzekerheid goed, het blijft gewoon zo eng de eerste weken. Heb jij de 16e de echo? Ik de 21e, tel de dagen nu al af. Blijf positief! Lieve groet Lin
Hey hlin ik heb idd 16 jan een echo en de intake ben ook af aan t tellen het is zenuwslopend hihi maar ik hoop dat t dit keer goed zit en voor jou natuurlijk ook een mooie echo toegewenst hou me up to date zou ik leuk vinden veel liefs