Hoe kom ik erachter waar ze mee trappelt?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tweekids, 5 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik voel bijna dagelijks minuten achter elkaar getrappel net boven mijn schaambot, heel af en toe een flinke schop/draai bij me navel maar meestal lekker gekriebel tegen mijn blaas aan. Maar doet ze dit nou met haar handen of voeten of met wat anders??

2. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik heb precies t zelfde! Ben eigenlijk ook wel benieuwd of dat t handjes, voetjes, of misschien wel beide zijn haha!

3. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het ook graag willen weten! Volgens mij krijg ik soms ook gewoon een kopstoot..

4. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier weet ik dat het de voetjes zijn omdat ik dan op een andere plek haar hoofd voel en ik vind de handjes wat zachter aanvoelen,hoe langer je zwanger bent hoe beter je het verschil voelt.

5. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Bij mij was dit haar gedraai van haar hoofd.

6. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Ik herken wat je bedoeld.
    Een soort rol beweging toch?

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    Kan je voelen hoe ze verder ligt?

Ik voel meestal wel waar zn hoofd ligt en zn rug

8. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Ik heb altijd opeens ergens een grote bult zitten. Denk haar kont of rug :p en trappen kan ze like te best. Karate kid hihi

9. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    :D
    Herkenbaar allemaal.
    Hier is de harde bobbel aan de buitenkant (als het een grote bobbel is) zijn kont.
    De beentjes maken hier de krachtigste bewegingen en de handjes doen zachter maar duidelijk mee.
    Soms voel ik een hele draai, dat kan dan een totale draai zijn of dat hij z'n voetjes eens even opnieuw settled.

Kortom: Beentjes geven hier de krachtigste schopjes, kont geeft de hardste bobbel.

Ik weet dit omdat de Vk me dan net had vertelt hoe hij lag of door het zelf voorzichtig te voelen (buik voorzichtig aftasten).

10. mei2014mama

mei2014mama Actief lid

11 sep 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenning! En wat voelt het heerlijk om m'n kleine meisje te voelen bewegen, ookal geeft ze soms pijnlijke stoten in m'n blaas :)
    Maar wat er daarbinnen nou precies gebeurd zou ik niet weten! Eens vragen of de vk kan voelen hoe ze ligt.

Deel Deze Pagina