Ik voel bijna dagelijks minuten achter elkaar getrappel net boven mijn schaambot, heel af en toe een flinke schop/draai bij me navel maar meestal lekker gekriebel tegen mijn blaas aan. Maar doet ze dit nou met haar handen of voeten of met wat anders??
Ik heb precies t zelfde! Ben eigenlijk ook wel benieuwd of dat t handjes, voetjes, of misschien wel beide zijn haha!
Hier weet ik dat het de voetjes zijn omdat ik dan op een andere plek haar hoofd voel en ik vind de handjes wat zachter aanvoelen,hoe langer je zwanger bent hoe beter je het verschil voelt.
Ik heb altijd opeens ergens een grote bult zitten. Denk haar kont of rug en trappen kan ze like te best. Karate kid hihi
Herkenbaar allemaal. Hier is de harde bobbel aan de buitenkant (als het een grote bobbel is) zijn kont. De beentjes maken hier de krachtigste bewegingen en de handjes doen zachter maar duidelijk mee. Soms voel ik een hele draai, dat kan dan een totale draai zijn of dat hij z'n voetjes eens even opnieuw settled. Kortom: Beentjes geven hier de krachtigste schopjes, kont geeft de hardste bobbel. Ik weet dit omdat de Vk me dan net had vertelt hoe hij lag of door het zelf voorzichtig te voelen (buik voorzichtig aftasten).
Herkenning! En wat voelt het heerlijk om m'n kleine meisje te voelen bewegen, ookal geeft ze soms pijnlijke stoten in m'n blaas Maar wat er daarbinnen nou precies gebeurd zou ik niet weten! Eens vragen of de vk kan voelen hoe ze ligt.