Die van mij ook! Vind het best een irritant gevoel. Het dreunt bij mij helemaal door. Wel grappig je ziet mijn buik dan een stukje omhoog gaan haha. Schijnt dat ze dan te gulzig van het vruchtwater drinken.
Mijn zoon had het heel vaak (meerdere keren op een dag), zijn zusje veel minder vaak (paar keer per week).
Hier wordt het nu weer wat minder, 1-2x per dag. De weken hiervoor soms wel 5-6x per dag. Ik vind het wel gezellig
Mijn zoontje had nooit de hik. Ik wist echt niet hoe het voelden . Het is in iedergeval nooit duidelijk de hik geweest. Deze zwangerschap heb ik het al vaak gevoeld , wist ook gelijk heej dit is de hik haha. Hij heeft het soms ook wel 5x op een dag
Mijn dochter had het heel vaak en geel lang. Nu onze zoon savonds meestal en behoorlijk snelle hikjes achter elkaar. Lekker iritant haha
Meerdere malen per dag. Soms duurde het gewoon bijna een half uur per keer. Nu ze geboren is, heeft ze ook regelmatig de hik.
Hier ook wel meerdere keren op een dag eigenlijk. Hoe vaak precies weet ik niet maar het wordt de laatste tijd wel steeds vaker valt me op.
De eerste had heel erg vaak en lang de hik in mijn buik, maar ook flinke verborgen reflux na de geboorte. Ik ben me altijd blijven afvragen of dat met elkaar te maken heeft gehad. Nu van de tweede zwanger en af en toe maar kort de hik. Zagen jullie vergelijking? In de buik veel de hik en daarna reflux?
Dochter had ook heel vaak de hik, en ook na haar geboorte. Geen reflux overigens. Deze baby hikt een stuk minder vaak, ik voel het niet elke dag.
haha herkenbaar van de vorige zwangerschap toen deed hij ook de laatste weken super vaak hikken. Soms gaf ik effe por (zachte por he!!)... kappen nou