zwanger maar geen symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door dannyb, 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    op 5 december kan ik testen.
    ik had mijn ei op dag 15(dat weet ik zeker).

nou spannend misschien betekend het iets.

2. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik had na mijn NOD echt het gevoel dat ik had tijdens mijn eerste zwnagerschap. Nu ben ik een aantal dagen overtijd en voel ik eigenlijk niks meer. Dinsdag was de test negatief. Waarschijnlijk morgenochtend nog maar een testje!

3. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Zijn er ook meiden die geen hele gevoelige borsten hadden en wel zwanger waren?

4. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik heb net een test gedaan en er stonden twee streepjes op. Ik kan er nog niet echt bij dat dat betekent dat ik zwanger ben, want ik voel niet echt iets. Wel had ik na de eisprong een week gevoelige tepels, maar omdat ik nog maar in ronde twee zit, dacht ik dat het gewoon bij mijn cyclus hoorde. Dat is trouwens ook al weer een week over.

Het enige dat missschien een beetje meer dan anders is, is dat ik iets onrustigere darmen heb en regelmatig moet plassen. Maar ik heb ook veel water gedronken de laatste tijd, dus ik dacht dat het daar mee samen hing.
    En ik had de laatste dagen steeds moeite met in slaap vallen en werd bijna elka nacht wel een keer wakker. Maar dat heb ik ook wel vaker gehad.

Dus om nou te zeggen dat ik aan mijn lichaam voel dat ik zwanger ben... Maar ja, zo'n test kan natuurlijk niet twee streepjes maken als je geen zwangerschapshormoon in je bloed hebt.
    Ik denk dat ik nog wel een keer een test ga doen, voordat ik het echt durf te geloven.

Fijn om hier te lezen dat er meer zwangeren zijn met weinig symptomen!

5. Duploke

Duploke Niet meer actief

man, dit is zooooo fijn om te lezen hè.. :) ik voel ook niks.. en heb ook zoiets van: 't zal wel niks zijn deze keer.. Heb vorige week ff ongi buikpijn gehad en dacht toen al 'nou, laat maar komen dan', maar tot nu toe nog niks.. durf ook helemaal niet te hopen, omdat ik helemaal niks voel.. Ben vrolijker en heb meer moeite met concentreren en in slaap vallen, maar dat kan aan vanalles liggen hè..
    maar ben echt blij dat ik niks HOEF te voelen.. gewoon lekker afwachten dus..

aan de zwangeren hier: een hele dikke proficiat! (en aan dannyb een dubbele proficiat! moet super zijn.. een tweeling..)

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik voelde de eerste dagen na de posi test ook nauwelijks wat.
    Anoul, pas twee dagen geleden gingen mijn borsten zeer doen (toen 5wk3dg zwanger).

7. lautje84

lautje84 Lid

24 jul 2007
    93
    0
    0
    Ikke!

8. Chantico

Hopen is eng, hè?! Ik durfde het ook niet. Nog steeds niet trouwens, ik hou nog een slag om de arm (misschien heb ik wel verkeerd getest, of verlies ik het alsnog) Maar wie weet ben jij er ook wel zo een die zwanger is zonder wat te voelen. :D

9. Duploke

Duploke Niet meer actief

ik hoop 't Chantico.. ik hoop 't echt :)
    (in ieder geval wil ik jou graag feliciteren.. probeer er toch van te genieten, ondanks de onzekerheid.. maar ik begrijp je wel hoor..)

10. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Hey Anoul,

Ik ben zeker zwanger (met 3 posi testen) :)
    Maar heb ook geen last van gevoelige borsten.
    En voor de rest ook eigenlijk nergens last van.
    Alleen moe, en ga lekker op tijd naar bed, maar verder niks!
    Zou wel prettig zijn om af en toe even wat te voelen, zodat je zeker weet dat er iets gebeurt in je buik.
    Dit zorgt een beetje voor onzekerheid.

Groetjes misspiggle

11. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Dit topic geeft me hoop :D

12. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
  13. Duploke

Duploke Niet meer actief

eyla!

er was hoop! ik heb net zwanger getest! kan 't nog niet geloven.. :)
    (en heb geen symptomen.. :D) heb alleen een raar gevoel in m'n buik en ben moe..

14. Danii

Danii Actief lid

24 nov 2007
    113
    0
    0
    Ik heb met allebei mijn zwangerschappen ook helemaal geen kwaaltjes gehad...

15. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Gefeliciteerd subke ;)

Ik had bij alle 2 mijns kids geen klachten de eerste 6 weken dat begon pas daarna.
    Deze zwangerschap weet ik eigenlijk niet goed was al tijdje niet lekker en last van me borsten ik weet dan ook niet hoe ver ik al ben vrijdag weet ik meer .

16. Chantico

Gefeliciteerd meid! We zijn bijna even ver en ik heb ook nog steeds niet echt symptomen. Ik reken er maar op dat ik over een week ofzo ook misselijk enzo ben. Niet dat ik dat graag wil, maar één of twee symptoompjes zou me wel iets meer het gevoel geven dat ik echt zwanger ben :D

Heb je je al aangesloten bij de augustusmama's (bevallingslijstforum)? Handig om te kunnen kletsen met andere vrouwen die ongeveer even ver zijn.

17. shraron

shraron Actief lid

31 aug 2007
    129
    0
    0
    He,

ik heb ook niet echt veel symptomen. Ben wel wel sneller moe 's avonds en heb wat last van mijn borsten. Het meest opvallende is echter dat ik bij vlagen beter ruik. Mijn neus zit altijd dicht en ik ruik normaal niets. Nu ruik ik steeds van alles. Heel vreemd. Van misselijkheid heb ik totaal geen last.

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    JOEHOEEEE Daar het lezen van jullie verhalen krijg ik toch weer een kleind beetje hoop!

Het is ook zo spannend hier!

SUBKE GEFELICITEERD MEID!

xxxx

19. Duploke

Duploke Niet meer actief

dankjewel Wendy!

20. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Omdat ik dacht dat ik echt weer enorm pijnlijke bosrten zou hebben bij een volgende zwnagerschap, vind ik het nog wel moeilijk om positief te zijn.
    Ik heb nu bedacht dat ik een lijstje maak met alles wat ik wel voel. Ik ben namelijk ook veel moeier dan normaal en heb soms ineens heel veel trek in appels en appelmoes.

Bedankt dat jullie op mijn vraag hebben gereageerd! Ik blijf hier wel even meelezen en laat het weten als ik meer voel.

MvM komt volgende week en ik ben een beetje bang dat ik dan ineens geen positieve test heb of te weinig hormonen heb. Is natuurlijk belachelijk want ik heb een duidelijke positieve test gehad. Herkenbaar?

Deel Deze Pagina