Ik heb ook bijna nergens last van. Fijn te lezen dat het dus vaker voorkomt! Ik maak me toch een beetje zorgen. Ik had tot een week na NOD flink wat steken en krampen, maar nu heel soms nog wat zeurende buik/rugpijn maar verder niets.
hier ook een zwangere zonder symtonen ik ben zwanger dat zegt de tijd maar geloven doe ik het niet omdat ik totaal geen klachten heb toen ik van me zoonzwanger was wis ik meteen dat er iets was ik ben toen al vanaf begin kots misselijk geweest en nu helemaal niks moet af en toe even naar de test kijken of het echt wel zo is
hallo meiden wat gaaf om te lezen dat er al veel zwanger zijn. gefeliciteerd allemaal. en voor de rest hou vol 2008 brengt geluk. wij hebben een tweeeiige twins, en van 1 weten we nu wat het word,, eeeen jongen, we zijn super blij, als het een meisje was ook hoor maakt ons niks uit, als het maar gezond is. het ander schatke konden ze nog niet zien, die kleine hield stevig dr zijn handen ervoor. maar ik ben nu bijna 18 weken ver. echt gaaf kan het nog steeds niet geloven dat we papa en mama worden. ik voel sinds deze week ook echt schopjes en draaien, dat draaien oohh dat voel ik zo goed. mijn vriend heeft vandaag voor het eerst een schopje gevoeld, zoooo leuk. nou meiden fijne dagen allemaal. en een mooi en een babyboom in 2008.
Ik heb ook totaal nergens last van. Ik kan nog nauwelijks geloven dat ik zwanger ben. Ik doe nog dagelijks een test. En nog... ik geloof het gewoon niet. Dat is op zich wel jammer, want ik ben nu ook niet in een feeststemming. Mijn vriend en ik kunnen gewoon niet superblij zijn omdat we het nog steeds niet kunnen geloven...
Ik ben eind november gestopt met de pil. Voel me raar in mijn buik, onderbuik. Ik heb een borstcorrectie gehad (ene borst was groter dan de ander) dus ik zal waarschijnlijk geen last hebben van gevoelige borsten, denk ik. Het gevoel is hetzefde als dat ik ongi moet worden. Even afwachten, maar dat gevoel in mijn buik is niet leuk. Het is net of je een griepje onder de leden hebt.
Ik ben nu ruim 5 weken zwanger en heb ook niet echt symptomen. Maakt me eigenlijk heel onzeker, maar zie dat het wel vaker voorkomt.
Hee meiden! Ik ben weer thuis! Hier nog steeds geen bloed te bekennen heel spannend maar zal er maar vanuit gaan dat dat nog wel komt, anders valt het weer zo tegen. Wel krampjes en 2 dagen heeeeeel licht bruin verlies gehad (hebben meerdere zwangere meiden ook gehad) maar dat wil natuurlijk ook niks zeggen en ben erg winderig hahahahaha xxxxx Hebben besloten te wachten met testen tot zaterdag ochtend! _________________
Toen ik mijn vorige berichtje hier schreef wist ik nog niet dat ik zwanger was (vorige weke vrijdag) nu maandag getest en zwanger! had begin deze week 3 dagen buikgriepje nu is alles voorbij en geen enkele klacht (afkloppen)
Veel meiden hier die gelijk met mij op lopen! Gezellig! Ik heb ook al een tijdje nergens last meer van, alleen af en toe wat buikpijn maar dat zijn mijn darmen. Wel veel verstopping als ik even iets verkeerds eet. Dus ben aan de volkoren, kiwi's en pruimen Het enig waaar ik de laatste tijd wel last van heb...moe moe moe!