Ik vind het ook vreemd, dat je weet dat je zwanger bent maar haast geen tekenen hebt...soms hoop ik bijna dat ik misselijk zal worden haha! Ik heb gevoelige en grotere borsten, maar verder ook nergens last van. En als ik dan even wat buikpijn voel denk ik, nee he....zal het nu toch misgaan? Maar tot nu toe mag ik eigenlijk gewoon niet klagen en moet ik er maar van genieten, maar het is ZOOOOO moeilijk om te denken dat het wel goed zal komen! Herkenbaar?! Ik hoor het graag!
@patty 73: Wat geweldig voor je, fijn dat je bevestiging hebt gehad dat er echt een mini mensje n je groeit !Ik mag donderdagmiddag (nog 2 dagen afwachten dus) Ben echt zenuwachtig. Liefs Hope
Hi, Na het lezen van jullie berichtjes voel ik me iets geruster . Ik heb net een berichtje onder de topic 'net zwanger' geplaatst. Ik voel dus ook niets. Behalve de menstruatiepijnen in mijn onderbuik en heeel gevoelige tepels. Nu anderhalve week overtijd en 1 positieve zwangerschaptest gehad. Maakte me een beetje zorgen. Maar dat is nu iets beter! Bedankt . Siegie
Helaas meiden, mijn gevoel was goed...ook wij waren/zijn zwanger, vandaag gehoord dat na 8 weken er een miskraam aan komt, het was dus niet goed. Eerst gewone echo gehad, daarna inwendige echo, waar alleen een vruchtzakje zat...Ik ben er kapot van ! We gaan eerst kijken of het zo op gang komt, anders afspraak maken met gyn voor speciaal pilletje.We waren er zo blij mee dat we eindelijk zwanger waren...en nu dit. Hadden al helemaal gepland hoe we het volgende week tegen onze ouders zouden zeggen (als souvenirtje meegenomen van onze geplande vakantie aanstaande maandag) Niet dus. Hoop dat het nu snel weggaat dan kunnen we weer van voor af aan beginnen. En we waren er zo klaar voor... Liefs Hope
mag ik je een raad geven neem aub niet de pillen maar kies voor curretage. ik heb namelijk zelf de pillen genomen omdat ik bang ben voor prikken (infuus) maar die pillen hebben voor een hoop ellende gezorgt, heel veel pijn zes uur lang weeën ik ben nu weer zwanger ik moet dinsdag voor een echo, maar mocht het weer fout zijn kies ik nooit meer voor die pillen. als je bang bent voor prikken net als mij dat je daarom voor die pillen kiest, vraag dan om een kapje als narcose, heb ik ook gekregen, maar die pillen krijg je echt spijt van de pillen die ik heb gekregen heten mistrorol (of zoiets) groetjes marea
hoi Hope, Wat een verdrietig nieuws meid. Ik wens je echt heel veel sterkte toe. Ik lees het wel eens vaker van meiden dat ze al een voorgevoel hebben en dat dat inderdaad bevestigd wordt door de echo.... Ik wens jou en je man veel kracht toe en geef jezelf vooral ook de tijd om dit verlies te verwerken meid. Grt Vanilia
ik ben nu bijna 5 weken zwanger en had tot gister veel krampen in mijn buik was hier wel blij mee omdat ik dan wist dat er iets gebeurde maar na vannacht voel ik niks meer heeft iemand hier ervaring mee, maak me erg veel zorgen.