Dit is mijn eerste keer hier. Na meerdere ivf pogingen en de laatste keer 2 negatieve testen en een menstruatie. Ging ik gisteren naar het ziekenhuis om een nieuwe afspraak voor een terugplaatsing te doen in kunstmatige cyclus. Echo erin en.. een kloppend hartje! Ik was er erg onderste boven van, maar het hartje klopte goed. Alleen, zou ik nu 7 weken zwanger zijn, maar de groei loopt achter het is nu 3,4mm. volgende week een echo om het op te volgen, maar het houdt me zo bezig en duurt zolang! Kan dit alsnog goed/fout zijn?
Op hoeveel weken kwam de echo uit? En vorige maand had je dus een ivf poging? Op welke datum was de punctie?
Hoi, op 4 december had ik de terugplaatsing van een 5 dagen oude ingevroren embryo. de Echo kwam uit op 5 wk en 4 dagen. De echoscopiste vond dat de groei achterliep.
5 wkn en 4 dagen en al een stevig kloppend hartje?? Dat is zowat onmogelijk aangezien het hartje pas met 5+3 begint met kloppen en dan nog onregelmatig is en zeker niet altijd nog waarneembaar met een echo. Op 4 dec een tp van 5 dagen oude emmy. Dus dat maakt op 29 november je "eisprong". Daar vanuitgaande zou je gisteren dus 6+6 wkn zwanger zijn. Dus een weekje kleiner als gemeten op de echo en het is nog zoooo klein dat een meetfout van een paar mm al zo een week kan schelen in termijn. Ik zie het nog niet echt negatief in hoor
Dit inderdaad. Hier ervaring met een echo op 6+5 en werd gemeten op 6+0. Uiteindelijk met de termijnecho die 5 dagen +2 teruggezet. Dus 7 dagen verschil.
Moet helaas afwachten. Het vervelende is ook dat ik een paar weken niet de juiste medicijnen gehad heb. Omdat ik dus dacht niet zwanger te zijn. En ook gewoon van alles gedronken en gegeten heb. Nu ook last van bruine afscheiding. Ben nu vooral bang