Zwanger en trouwjurk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door doewen, 1 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doewen

doewen Nieuw lid

1 jan 2024
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hoi allemaal,
    Even een vraag. Wanneer zijn jullie een grotere maat kleding moeten gaan dragen? Ik ga trouwen dit jaar en heb mijn jurk al gevonden. Verrassing dit nieuwe jaar! Ik blijk ook zwanger te zijn :D Als het allemaal goed blijft gaan zal ik ongeveer 20 weken zijn op de bruiloft. Mijn jurk heeft een ruimere rok die al begint net onder mijn borsten begint. Het lijfje zit ook niet heel strak (ik heb er dus wel wat ruimte in nu). Ik moet de jurk nog ophalen en dat kan eventueel ook in een maatje groter. Ik vraag me alleen echt af of dat nodig is.
    Wat denken jullie? Kan ik gewoon die jurk nemen of is het echt verstandiger om een maat groter te pakken?

2. WWJD

WWJD Niet meer actief

Dubbel gefeliciteerd dan.

Ik ben bij de eerste vooral gegroeid in borstomvang. Cup b naar cup d/e.
    Rond de 20 weken begint je buik zeker al wel zichtbaar te zijn, bij de een meer als de ander en bij een eerste ook wat later.
    Ik zou vooral afstemmen of ze specifiek paar weken van tevoren nog wat kunnen aanpassen, als je weet hoe je lichaam verandert door de zwangerschap.

Ik zou hun zelf om advies vragen wat het slimst zou zijn.

3. Mokski

Mokski Actief lid

9 apr 2023
    305
    235
    43
    Vrouw
    Wij zijn 15 juli 2023 getrouwd.Ik was toen +/- 13 weken zwanger.
    Mijn trouwjurk had ik 1 maat groter gekocht. Het bovenlijfje was niet te lang en niet korsetachtig.
    Dus hij paste gewoon, maar tegen einde van de avond zat het wel toch niet meer zo lekker om m'n buik.

Maar op 13 weken is natuurlijk de buik nog niet zo aanwezig als 20 weken :)

4. doewen

doewen Nieuw lid

1 jan 2024
    2
    0
    1
    Vrouw
    Dank jullie wel! Ik ga voor een maatje groter! Nu vooral hopen dat het allemaal goed blijft gaan

Deel Deze Pagina