Ik heb op 2 januari een miskraam gehad. Ik was 5 weken en 6 dagen. Nu heb ik vadaag een test gedaan, en nu blijk ik gelijk weer zwanger te zijn. Wie heeft dat ook gehad? Is dit goed? Iemand goede of slechter ervaringen mee? Ik ben namelijk van de laatste keer vreselijk geschrokken. cindy
Was 3 maanden na miskraam zwanger dus kan daarover niet meepraten maar wil je wel van harte feliciteren! Melanie
Oh dat wil ik ook zo graag. Heb ook 3 maanden geleden een MK gehad en hopelijk deze maand zwanger....Wat gaaf voor jou!
Gefeliciteerd! Probeer maar vast te gaan genieten hoor, ik ben ook meteen na een mk weer zwanger geraakt, geen ei met rust gelaten dus Nogmaals: gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Ik heb het zelf niet meegemaakt. Maar mijn schoonzusje wel, die is naar haar miskraam gelijk weer zwanger geworden. Toen heeft ze ook nog 2 x bloedverlies gehad waardoor ze weer vreesde voor het ergste. Maar alles was prima! Ze is nu 14 weken zwanger en alles gaat uitstekend. Hoop dat alles goed met je blijft gaan.
Hi Cindy, Had vorige maand een MK (wel een heel vroege). Hoop zo dat het weer snel mag lukken. Hartstikke proficiat meid! Geniet er maar lekker van! Liefs Assie
Wow gefeliciteerd zeg..Ik hoop ook op zo'n wonder Geniet van de zwangerschap ik hoop voor je dat dit keer alles lekker loopt... Liefs Marijn
gefeliciteerd! ook ik had een miskraam in januari en heb hee sterk het gevoel dat het wel eens weer raak kan zijn ........maar dat is meer een gevoel en nu ik jou verhaal lees kan het dus wel .vrouwenlichamen om gek van te worden zo raakte ik zwanger van n zoon op de laatste ongidag alleen toen iets gedaan dus weet zeker dat ik toen zwanger ben geraakt .....ik wacht nog wel een poos af met testen kan ook nog komen de kwalen van een nadere ongi natuurlijk