hallo allemaal Ging vandaag het grote nieuws aan mijn dinnetje vertellen, is ze ook zwanger en maar 10 dagen later. Zo leuk lopen we gewoon gelijk op. Vind het echt zo leuk dat we dit samen kunnen delen, ook al is het mijn eerste en haar derde. Dat maakt niet uit. helemaal happy. groetjes Han
Superleuk zeg, Mijn vriendin is net bevallen en ik moet nog 5 weekjes dus dat is ook dicht bij elkaar. Tussen onze 1e kindjes zit ook maar 5 maanden en die kunnen ook heerlijk samen spelen. Geniet er samen van!!
Nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Bijzonder hè om gelijk te lopen. Ik had dat met mijn zus. Zij was toen 5 dagen verder. Uiteindelijk schelen mijn neefje en mijn dochter 3 dagen. Lekker gaan genieten met z'n tweeën. Lekker kletsen en shoppen
Wat een super leuk nieuws ! Mijn zus is december bevallen van een zoon en ik ga in mei bevallen van onze zoon, vind ook zo leuk dat ze lekker met elkaar kunnen opgroeien! Fijne zwangerschap gewenst!
Ik heb dit ook, mijn vriendin is 2 dagen eerder uitgerekend. Echt superleuk om alles met elkaar te delen.
leuk zeg! Ik heb ben nu ook zwnager tegelijk met mijn zus en vriendin (+ 2 anderen op het werk). Mijn zus loopt 7 weken verder dan ik en mijn vriendin 6 weken achter mij. erg leuk om alles met hun te delen!
Van harte gefeliciteerd! Mijn beste vriendin is 1 dag na mij uitgerekend. Erg leuk ook om samen verlof te hebben. Kan je er tenminste nog eens samen op uit of lekker theeleuten.
hihi hier ook. vriendin is 4 weken verder dan ik schoonzus 3 weken verder dan ik anderen schoonzusje 4 weken later dan ik. grote babyboom hier in de familie dus! haha
leuk!! tussen mij en mijn vriendinnetje zitten 14 weken, dus toch best even samen zwanger. zij scheelt met een vriendinnetje van haar maar 2 weken Dat is wel erg leuk!!
Wat leuk! Ik heb 3 zussen en 2 van hen zijn ook zwanger en ik weet dat nummer 4 ook bezig is! Zou wel heel gaaf zijn, vier zussen zwanger!
Gezellig!!!! Mijn eerste zwangerschap was samen met mijn oudste zus en zijn op dezelfde dag, in het zelfde ziekenhuis bevallen 2e keer helemaal alleen zwanger 3e keer samen met mijn jongste zus... al wist zij dat op dat moment nog niet. Ik wist het 2-3 weken toen zij beviel van haar kindje
Leuk is dat he?! Mijn vriendin is 1 juli uitgerekend en ik 31 juli. 4 weekjes verschil. Alleen krijgt zij een zoon en ik een dochter haha