zwanger maar help me aub!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door celia82, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    nee ook ned hoor..is denk ik hetzelfde RECHT! om het te weten???

omdaT??? JIJ HET VIND??

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

nee normaal gaat dat toch zo in een relatie ? nou ja laat maar zal wel aan mij liggen ,....

3. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Ik ken de uitdrukking wel. Maar vraag me af wat jij bedoelt met dat het het recht is van haar man om het te weten...
    Bedoel je dan puur het slippertje? Dat hij daar recht op heeft om dat te weten?
    Als ik het zo begrijp maakt het meer stuk dan dat het goed doet, om het te vertellen. En we kunnen er voor 99% zeker vanuit gaan dat het van haar man is.
    De wetgever is er (in NL) nogal duidelijk over (ik ga er vanuit dat ze getrouwd is): Alle kinderen die geboren worden ten tijde van, of kort na, een huwelijk, zijn van haar man.

4. peekaboo

ja volledig akkoord maar de wet is ook duidelijk dat overspel (vreemd gaan dus ) niet hoort binnen een relatie/huwelijk , maar goed ik ben op dat punt blijkbaar heel vreemd ;)

5. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Dat als je ooit een keer met een ander zoent of zo, dat je wederhelft er recht op heeft om dat te weten, bedoel je dat?
    Ik denk dat de meerderheid dat niet opbiecht, om eerlijk te zijn. En waarom zou je ook, als je er meer mee kapot zou maken dan dat je er mee zou winnen.

6. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Nou, ik denk dat de meeste dames het hier wel met je eens zijn. :)
    Ik zou het zelf echter niet vertellen.

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar zwangerschap.

8. peekaboo

[QUOTE=Agter;13556249]Dat als je ooit een keer met een ander zoent of zo, dat je wederhelft er recht op heeft om dat te weten, bedoel je dat? ja dat bedoel ik , maar dit is wel meer dan zoenen uiteraard
    Ik denk dat de meerderheid dat niet opbiecht, om eerlijk te zijn. En waarom zou je ook, als je er meer mee kapot zou maken dan dat je er mee zou winnen.[/QUOTE]

ja je hebt misschien wel gelijk , maar goed mijn mening is mijn mening en ben ook van mening dat je in 9van de 10 gevallen thuis iets mist of er iets niet juist is waardoor je het op een ander gaat zoeken , en dat is toch ook geen goede bassis voor een huwelijk/relatie ? eerlijkheid en vertrouwen is het aller belangrijkste denk ik , maar ja terug ontopic , ja het zal wel van je man zijn .....

9. peekaboo

en ook dat is je volste RECHT haha :), nou ja moet ieder voor zich uitmaken natuurlijk al zou het niet MIJN ding zijn ;)

10. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Jee wat een zorgen nu denk dat je straf wel hebt nu met al die zorgen. Maar je zult voor jezelf moeten afwegen of je verder kan met deze leugen en de angst voor.... Als je dat kan dan moet je dat doen.
    Persoonlijk zou het bij mij altijd tussen ons instaan en zou ik zo niet verder kunnen.

11. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    dank je;)

12. peekaboo

zoals ik al zei ieder heeft zijn mening daarover en mij maakt het niet uit of je het wel of niet verteld ,..........
    ik denk uiteraard dat het gewoon van je man is en hoop dat je toch wat rust kan vinden in jezelf , probeer der toch van te genieten ;)

13. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    dank je wel..

14. Caro1

Caro1 Actief lid

26 okt 2008
    123
    0
    0
    Even praktisch, als het, in die 1% kans, toch van die scharrel blijkt te zijn en hij heeft een andere huidskleur, dan zou dat wel echt super super pijnlijk en ongemakkelijk zijn. Ik zou misschien toch in vertrouwen met een arts gaan praten en kijken of je misschien al eerder een dna test kan doen ofzo. (Met een vruchtwaterpunctie kan dat sowieso maar daar krijg je geloof ik niet zomaar een indicatie voor en daar zitten natuurlijk veel nadelen en risico's aan. Weet niet welke mogelijkheden er nog meer zijn). Ik zou het in dit geval wel zeker willen weten. (In een komedie is het wel een leuke scene als er een kindje met andere huidskleur uit komt dan de papa die ernaast staat, maar in het echt zou ik het niet willen meemaken..)

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    De kans dat je van voorvocht zwanger raakt is heel klein. Zeker aangezien hij amper in je is geweest.

Het is jouw keuze of je het verteld of niet, ik zou het wel doen, maar het is ieder zijn/haar keuze.

Succes verder meid.

16. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Ik heb donderdag me volgende echo..me ma was de 1ste x erbij,ga alles eerlijk vertellen donderdag.. moet wel ff zeggen het was staand niet eens echt erin 2 cm ff 2sec en eruit:)

17. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    dank je;)

18. Meijke

Meijke Niet meer actief

Mijn persoonlijke mening (dus dat zegt verder niets ;)) is dat het beter is het te vertellen. Tegenover je man is het niet eerlijk, stel nou dat het kindje toch niet van hem blijkt? Ik geloof oprecht in eerlijkheid duurt het langst.

Dmv DNA test kun je als de baby er is zekerheid krijgen, je wilt je baby zijn geschiedenis (incl evt erfelijk belaste zaken) toch niet verzwijgen?

Sterkte, wat moeilijk voor je! Oh en gefeliciteerd met je zwangerschap, blijft prachtig natuurlijk, hoe heftig nu ook.

19. Caro1

Caro1 Actief lid

26 okt 2008
    123
    0
    0
    Ik denk ook dat de kans echt super klein is hoor!!! En zou echt niet weten wat ik in jouw situatie zou doen. Vanaf de zijlijn is het makkelijk praten. Ik moet alleen steeds aan die reclame denken van geloof ik een verzekeraar ("voor al uw plannen en alles wat er tussen komt" of zoiets, weet niet meer welke) waarbij Bassie (van Bassie en Adriaan) uit het raam hangt en roept "heee buurmannetje" als een kersverse vader aan komt rennen en dat gezicht toen die vader zijn baby voor het eerst zag met plukken oranje Bassie haar. Ik moest er erg om lachen maar in het echt lijkt het me rampzalig. Daarom zou ik het graag willen weten, maar nogmaals, ik denk dat de kans echt bijna 0% is. Succes en sterkte!!

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik zou idd uitzoeken wat de mogelijkheden zijn om het vroegtijdig al te testen. Maar aan je man vertellen zou ik niet doen, behalve als het echt niet van hem blijkt te zijn.

Als je het hem vertelt is de kans groot dat hij je verlaat denk ik. Dan zie ik alleen maar slachtoffers in het verhaal, inclusief jullie kindje. Dus daarom zou ik dit niet vertellen, hoewel me dat enorm moeilijk lijkt hoor. Als je denk dat je man hier misschien wel overheen komt dan zou ik het wel liever vertellen.

Deel Deze Pagina