Wat je moet doen geen idee!!! Dat weet jij het beste denk ik. Maar zwanger worden van voorvocht is bij ons nooit gelukt. Hebben het een jaar zo gedaan, echt net voor zingen de kerk uit maar nooit was het raak. Toen voor het eggie en was het gelijk raak. Dus ik denk dat de kans nihil is. Maar weet je niet wanneer je ei is geweest? En wanneer ben je vreemd gegaan en wanneer met je man gevreeën?
Gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Lijkt mij ook dat de kans erg klein is dat het van die ander is dan je man.. Ik snap echt dat mensen fouten maken en zal ook niemand hierop beoordelen. Ik snap alleen echt absoluut niet hoe zoveel vrouwen dit zouden kunnen verzwijgen voor hun man, leef je dan niet je leven lang met een schuldgevoel als je je man aankijkt of is je relatie niet op eerlijkheid gebaseerd? Draai t is om, ik zou toch wel willen dat mijn partner dit opbiecht ook om evt te kunnen werken aan de reden van t vreemdgaan... Sorry maar snap dit gewoon echt niet dat zoveel vrouwen dit kunnen verzwijgen... Veel succes en hopelijk kan de vk je een beetje geruststellen
Wat een dilemma. Ik snap dat je hem niets wil vertellen. Waarschijnlijk is het jullie kindje en niet van die andere man. De kans dat hij ontzettend boos is en jullie relatie toch breekt, is natuurlijk wel aanwezig. Dan is je 'gezin' kapot voor het goed en wel begonnen is. Anderzijds, je kunt het nooit helemaal uitsluiten. Hoe ben je van plan de komende maanden uit te houden? Vertrouw je er op dat je een blank kindje krijgt en dat alles goed gaat (grote kans). Of ben je echt bang dat er in je kraamweek een donker kroeshoofdje verschijnt (kleine kans)? Ondanks je stomme fout, voel ik met jou en je onwetende man mee. Niemand wil in zo'n situatie zitten!
Aan de ene kant denk ik die man hoort dit te weten aan de andere kant verdien je elk naar gevoel die je nu krijgt. Waarom moet die man zich rot gaan voelen hij heeft niks misdaan. Zij is de foute hier in het verhaal en niet zo een beetje ook. Nu maar hopen dat ze geen meelezers heeft anders komt haar man er alsnog achter. Maargoed, TS waarschijnlijk krijg je een koddig babytje die gewoon het evenbeeld van je man is. Dan kan je weer met een gerust hart gaan slapen en je leugenachtige relatie vervolgen. En dan mag er zo vaak commentaar op de acties van mannen komen sinds ik heir op dit forum zit ben ik er wel achter dat vrouwen een veel smeriger en leugenachtiger spelletje spelen. Bah!
denk zelf dat de kans heel klein is dat je van je slippertje zwanger bent.. wil nog wel even zeggen.. zou jij het willen weten als je man vreemd was gegaan met iemand die miss wel zwanger van hem was? zo ja? dan denk ik wel dat je beter eerlijk kan zijn tegen hem.. verplaats jezelf ook in de ander.. succes!
Ik denk dat je jezelf moet afvragen of je het risico wil nemen. Vroeg of laat komt de waarheid toch boven.......
Wat je met deze situatie doet, moet je voor je eigen beslissen... Ik weet in elk geval dat ik niet met mezelf zou kunnen leven en het van miserie toch zou vertellen... Maar iedereen is er anders in. Een foutje is snel gebeurt blijkbaar, hopelijk voor jou zijn er geen blijvende gevolgen!
Van voorvocht kan je wel degelijk zwanger raken! Ook al was het maar heel kort en niet diep erin. Houd je ook rekening met evt soa's? Het is zo lullig als er straks bij de bloedtest uitkomt dat je chlamydia oid hebt, hoe moet je dat aan je man verklaren? Het enige wat je nu zekerheid kan bieden is een dna test, of je moet wachten tot na de geboorte.
ja je hebt misschien wel gelijk , maar goed mijn mening is mijn mening en ben ook van mening dat je in 9van de 10 gevallen thuis iets mist of er iets niet juist is waardoor je het op een ander gaat zoeken , en dat is toch ook geen goede bassis voor een huwelijk/relatie ? eerlijkheid en vertrouwen is het aller belangrijkste denk ik , maar ja terug ontopic , ja het zal wel van je man zijn .....[/QUOTE] @peekaboo ben het helemaal met je eens.. arme vent die met zo'n vrouw getrouwd is..
Kan je leven met het feit dat je je partner dit niet verteld. Want als je er voor kiest om het niet te vertellen dan moet je hier de rest van je leven je mond over houden. De vraag is kan je dat, en kan je dan nog normaal verder leven zonder schuldgevoel. Ook is het handig om te kijken of het niet uit kan komen via een ander. Als je partner het hoort van de slager op de hoek heb je helemaal een probleem. Als je er voor kiest om het op te biechten kan je het beter zo snel mogelijk doen. Wie weet verbaast je je partner je wel en zal hij je vergeven en kunnen jullie verder met jullie relatie. Maar als hij er over een paar maanden achter komt, dan is het vertrouwen helemaal verdwenen. Weeg je beslissing goed af en bekijk wat voor jou en je partner het beste zou zijn. Waarschijnlijk is je kindje gewoon van jou partner. Het is bijna onmogelijk om zwanger te raken van voor de eerste zaadlozing het voorvocht.
Sorry hoor maar van welke planeet komen sommige van jullie? Iedereen heeft toch sexuele voorlichting gehad?? Ook in voorvocht kunnen al miljoenen zaadcellen zwemmen.... Zolang je niet weet wanneer je eisprong was, heb je 50-50% Als je zo volwassen bent om met een andere man te rotzooien (hoe ver je ook bent gegaan) dan moet je hier ook de gevolgen van dragen. Je man verdient het niet dat je vreemdgaat en al helemaal niet dat je liegt over zijn kind. Elke keer als je straks een echo ziet of wanneer het kindje er is zal jij je afvragen van wie het is... je man bouwt een band op met he kind en als het er dan is kan hij toch ook zie dat het kind niet op hem lijkt..... hoe ga je het dan aan hem verkopen? En wat ga je straks het kind vertellen als het niet op zijnvader lijkt??
TS, ik denk dat je voor jezelf niet echt verder komt door hier een topic over te openen... Je krijgt hier de verwijten en de geruststelling die je jezelf ook toespreekt, dat wisselt elkaar af in je hoofd als je zo twijfeld... Balen voor je, hoop dat je er goed doorkomt, en wil je toch graag feliciteren met je zwangerschap. Niet te veel zorgen maken, het kindje in je buik is sowieso JOUW kindje!! Sterkte!! Hoop trouwens echt dat het van je man blijkt te zijn, en dat als je hem toch alles besluit te vertellen, dat hij dan bij je zal blijven... Persoonlijk zou ik niks vertellen, en zelf het antwoord op de vraag proberen te vinden.
Lastig..volgens mij kan het net zo goed van je scharrel als van je man zijn. Ben je niet bang dat als je scharrel er achter komt dat je zwanger bent dat hij wilt weten of het van hem is? Hij is ook niet dom en zal ook weten dat er een kleine kans bestaat dat het zijn kind is. Succes in ieder geval en hopelijk kan je een beetje genieten van je zwangerschap!
Als ik haar man was zou het mij meer pijn doen dat ze t niet verteld dan wel en psies wat je zegt het is totaal geen open en eerlijke relatie meer op dit manier. Tja als je daar mee man kan leven veel geluk , ik wil echt niet oordelen maar merk dat ik me hier ontzettend boos om kan maken, en dan vooral om de leugen dan om t vreemd gaan...
Hoi, lastige situatie! Niemand kan jou nu met 100% zekerheid zeggen van wie het kindje is, want helaas kan je echt wel van voorvocht zwanger worden. Ik wil je wel meegeven dat halfbloedjes niet allemaal donker geboren worden. Mijn zoontje is half surinaams en was echt blank en blauwe ogen bij zijn geboorte, maar wel zag je direct de neus en lippen van mijn vriend. Maar ik hoop gewoon voor je dat het van je man is. En of je hem verteld van je slippertje, dat is aan jou zelf. Kan jij met dit geheim leven zonder dat het schuldgevoel aan je gaat knagen? Succes met alles! En probeer toch te genieten van je zwangerschap en het mooie wondertje in je buik
het lijkt wel de 1ste aflevering van achter gesloten deuren maar ik zou het opbiechten (kan me eerlijk gezegt ook niet voorstellen dat iemand vreemdgaat en nee ik zeg dit niet omdat mijn relatie zo goed is we hebben ook zo onze dingen maar dat zorgt er nog niet voor dat ik vreemdga en flirten doe ik ook heus wel maar slapen en eten doe ik thuis )
Ik persoonlijk zou echt niet meer kunnen genieten hoor! Ook al is de kans klein, hij is er wel! Er zijn wel op vreemdere manieren kinderen verwekt en van voorvocht kun je wel degelijk zwanger raken. Ben je niet bang voor een evt reactie van de man met wie je vreemd bent gegaan? Hij zal ook wel kunnen rekenen toch? Of valt er van hem niks te vrezen? Toch wel toevallig dat het juist deze maand raakm moest zijn... Echt ik zou gek worden van de twijfels....en het eerlijk opbiechten aan mn man. En idd: daar heeft hij RECHT op. Hoe zou je het vinden als je erachter zou komen dat je man nog ergens een kind heeft? Nee wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten!
Ik ga er van uit dat het van je man is hoor. De kans is echt miniem dat het van je scharrel zou zijn.
Dat dacht ik ook, wat nou als de scharrel erachter komt.... Moeilijk hoor, hoe dan ook zal het wel uitkomen denk ik en ik zou het niet naast me neer kunnen leggen...
Ik sluit me hier bij aan.. Tijdens het lezen van deze topic vroeg ik constant het eerste stukje van Lilypower mij af.. Ze heeft hier gelijk in. Je zou nog je vruchtbare dagen kunnen terug rekenen maar met 2 dagen verschil ga je dat ook nooit uitvinden.. Het sperma kan tot 5 dagen blijven leven in de baarmoeder(mond). Dit ga je dus nooit zeker weten totdat het kindje er is of als je een vroegere DNA test laat doen. Al met al heb ik het met je te doen, maar vind ook dat je het moet vertellen, hoe moeilijk ook of wat de consequenties ook zijn. Klinkt hard maar dat lot heb je jezelf dan toegespeeld toen der tijd. Wens je veel succes met je keuzes en geniet van dat wondertje in je buik, want dat blijft het!