Hallo dames, A.s. zaterdag heb ik een zwangerschapsfotoshoot. Ik ben dan 35 weken zwanger. Het is een fotoshoot op locatie wat betekent dat het bij mij thuis plaatsvindt of buiten op een locatie. Als het weer meezit wil ik graag naar buiten. Het bos lijkt mij op dit moment prachtig met de herfstkleuren, maar het is een beetje afhankelijk van het weer natuurlijk. Ik zit al weken te dubben over wat ik nou aan moet. Het is toch best fris al buiten maar ik wil me niet zo inpakken dat je helemaal niks meer van mijn buikje ziet. Misschien zijn er hier dames die ook een fotoshoot hebben gedaan en wellicht tips hebben? Ze zijn van harte welkom! Groetjes.
ja ik heb ook een shoot gedaan, het was heel erg leuk! Ik en mn vriend hadden allebei een zwarte broek en een zwart hempje aan gedaan, bij de eerste foto's had ik het hempje gewoon omhooggerold tot onder mn borsten zodat je mn buik mooi kon zien. Daarna heb ik zonder hempje en mn vriend ook in mn blote borsten gestaan, maar wel met een mooie rode doorschijnende doek... op het moment zelf had ik er totaal geen moeite mee, maar nu de foto's klaar zijn durf ik die blote foto's eigenlijk nergens op te hangen haha, ze zijn wel echt supermooi hoor, en de doek dekt mn borsten wel een beetje af, maar je ziet toch mn tepel...
Hoi Deerne85, Klinkt wel ontzettend gaaf die rode doeken. Had je de shoot bij jou thuis of in een studio? Heb je zelf die doeken moeten regelen?
Nee het was in de studio, en daar hadden ze allerlei materialen die je kon kiezen om mee op de foto te gaan, die doeken hadden ze ook in het wit, en ze hebben schoentjes enzo voor als je dat leuk vind, echt super! We hebben zelfs foto's gemaakt met een windmachine waardoor mijn haar opwaaid, echt zo mooi! En bij de prijs in zit og een tweede shoot, voor als het kindje zo'n 4 weken oud is, leuk he! Deze studio zit in Nijverdal trouwens. Zwangerschap de zwart-wit foto van het stelletje lijkt het meest op wat wij gedaan hebben, alleen onze foto's zijn dus in kleur en dan is de doek rood.