Zwanger, maar hoelang?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Miriam, 5 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miriam

Miriam Nieuw lid

5 okt 2006
    4
    0
    0
    2 weken geleden heb ik een zwangersschapstest gedaan: zwanger. De huisarts kon niet precies bepalen hoelang, op naar het ziekenhuis voor een 1e termijnbepaling (inwendige echo). Ze konden niets zien, bij de uitwendige echo wel: er zat een zwangerschapsring maar was niet meer in orde, ze konden ook niet bepalen hoe ver ik was. Ze gaven aan dat mijn lichaam de vrucht zelf zou afstoten: miskraam en anders zouden ze gaan curateren, een week later. Dat was gisteren: ik bleek wel zwanger te zijn ... waarschijnlijk 7 weken. Nou goed, de techniek kan ons in de steek laten. Máár mijn lichaam is al veel langer aan het veranderen: aankomen rond mijn heupen, buik en borsten. Zou het zo kunnen zijn dat ze zich vergissen? Kan ik door alcoholgebruik en medicijngebruik (ik wist immers niet dat ik zwanger was) en het niet weten/beseffen de vrucht beinvloeden/beperken in de groei?

2. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Jeetje wat een onzekerheid! Helaas weet ik geen antwoorden voor je!Klopte het hartje bij je 2de keer?En bel anders gewoon een vk die kan je wel verder helpen..of doorsturen!

3. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    wat een onzekerheid, lijkt me heel moeilijk, ik hoop dat je heel snel duidelijkheid krijg, sterkte

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    K kan je hierbij ook niet helpen meis, zou geen antwoord weten voor je.

Wil je wel veel sterkte toewensen!

5. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een onzekerheid,ik zou het ook niet weten :( Ik wil je heel veel sterkte wensen.Ik duim voor je op een goede afloop.
    Liefs, mussie

6. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd!

7. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006