Zwanger, maar hoelang??

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door kusxxx, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kusxxx

kusxxx Lid

24 okt 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb een vraag en ik zit er heel erg mee..!
    Op 13 september 2011 heb ik seks gehad met een jongen en ook op 4 en 5 oktober, maar dan met een andere jongen.
    Helaas is het bij beide jongens fout gegaan.
    Bij beide jongens heb ik een morning after pil moeten gebruiken.
    Ik ben zelf niet aan de pil door bepaalde redenen en de condooms zijn stuk gegaan. Dit is al erg genoeg.
    6 september was de eerste dag van mijn laatste menstruatie.

Op vrijdag 21 oktober ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben.
    Nu heb ik ook gelijk een clearblue test gedaan in de avond en die gaf aan dat ik 2-3 weken zwanger ben en dat dat dus 4-5 weken is.
    Vandaag maandag 24 oktober ben ik naar een echopraktijk gegaan en zij zagen 2 vruchtzakjes, maar zij konden nog geen hartslag zien. Zij kunnen mij dus niet vertellen hoelang ik zwanger ben. Het vruchtzakje is ong 3.5 mm.
    Nu vragen ze mij om over een week terug te komen.
    Ik moet dus nu een week wachten en ik wordt er GEK van.
    Op internet kom ik ook allemaal verschillende calculators tegen.
    Ik MOET weten van wie ik zwanger ben. Ik heb zo veel verdriet en ik hoop dat iemand mij kan helpen..!!!

Alvast bedankt voor jullie reactie's...

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

wat een spannende tijd voor je. Ik heb meer gegevens nodig om er iets over te kunnen zeggen. Had je altijd een regelmatige cyclus? Weet je nog wanneer de eerste dag van je laatste menstruatie was? En hoeveel dagen (28 of iets meer of minder) duurde je cyclus altijd?

Mirjam

Deel Deze Pagina