goeiemiddag allemaal. mijn vraag is : ik ben op het moment 8 week zwanger. heb al een zoontje van over 2 maandjes 3 jaar. heb na mijn zoontje 3 miskramen gehad. en nu het blije nieuws dat ik zwanger ben. en het tot nu toe nog steeds goed gaat. al 2 echos gehad. komende week moet ik weer naar de gyneacoloog voor echo. maar....... mijn gyneacoloog zei afgelopen keer met de echo, nu mag je hoop hebben dat de zwangerschap goed gaat verlopen... met een big smile.. bijna dus voor 2 ! hij zelf zegt er alleen nog helemaal niks over. ik heb echofototje meegekregen....... vind het alleen raar, want op de echos van mijn zoontje had ik maar 1 zon zwarte vlek waar jayden(mijn zoontje in zwom ) nu zijn er 2 vlekken te zien. niet naast mekaar met een schotje ertussen maar los van elkaar op echo foto ong. 3 cm naast elkaar. ik ben benieuwd of die 2 zwarte vlekken 2 vruchtzakken betekenen? bij bijde vlekken , als ik de foto vergroot, want die echo was maar met 6 week. zowieso zonder vergroten zie je in beide een stipje. en als k t vergroot en in beide goed kijk, zie je een wurmpje in beide.... ik ben alleen veeeel te ongeduldig om te wachten tot ik de echo weer krijg... ik wil gewoon weten of dit normaal is.. want bij de echo van mijnzoontje was er maar 1 zon grote zwarte vlek(vruchtzak) of is het zo dat de kans op een tweeling hiermee groot is....?? aangezien er 2 grote vlekken zijn?
hoi geduld alsjeblieft! We doen dit werk naast onze drukke banen, en soms gaan er een paar dagen overheen voor je antwoord krijgt. Als je dringende vragen hebt moet je altijd contact opnemen met je eigen arts of verloskundige. Ik kan zonder echo-foto niet zoveel zeggen, maar het lijkt mij vreemd dat als het ene tweeling is, dat de arts er dan niets over zegt. Als je ene schot ziet en 2 zwarte vlekken, zou het wel kunnen. Ik zou even bellen en om verduidelijking vragen! Mirjam