Hallo iedereen, Ik wordt gek van onzekerheid en hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb op 26 feb een terugplaatsing gehad van een cryo blastocyste. Afgelopen vrijdag begon ik bruin bloed te verliezen, vanaf zaterdagavond werd t langzaamaan rood, en zondag bijna niks meer. Maar maandag brak de hel los, het liep er met stralen uit, en was helderrood en verloor ook veel slijmvlies en kleine propjes en zelfs nachtmaandverband lekte door. Ik meteen het vu gebeld en mocht afgelopen dinsdag opnieuw hcg prikken, dinsdag bloedde ik ook gewoon door alles heen nog. Uitslag van de hcg was 4505, volgens hun perfekt voor duur zwangerschap, maar het kon ook zijn dat mijn bloedwaarden niet snel daalden, en eigenlijk dus een miskraam heb gehad, of alsnog krijg. Nu bloedt ik nog steeds, en elke keer als ik ook maar denk dat t beter gaat, dan wordt t weer hevig. Nu mag ik as maandag een echo, zou dan precies 6 weken zwanger zijn, eerder had volgens hun geen enkel nut. Dus nu moet ik nog geduld hebben tot maandag, maar ik weet t echt niet meer. Ik had en heb overigens geen krampen of pijn gehad, zou er nog hoop zijn? Wie heeft er ervaring mee of tips? Alvast bedankt voor de reacties
Goh moeilijk meid! Ik kan natuurlijk ook niet vertellen of het nog goed zit, het klinkt niet heel waarschijnlijk na zoveel bloedverlies... Enige wat ik je kan zeggen is dat ik na mijn eerste ivf ook veel bloed verloor 14 dagen na punctie en dat ik er heilig van overtuigd was dat ik ongesteld was. Achteraf bleek ik toch zwanger geweest te zijn, wat jammer genoeg ook snel weer misging... Bij de miskraam had ik nog veel meer bloedverlies, maar vooral ook heel veel grote stolsels. Niet eens echt heel veel pijn. Het is niet leuk om te horen, maar ik zou maar van het slechte uitgaan in dit geval. Maar ik hoop natuurlijk van harte dat je over een week een prachtige echo hebt!!
Kan jou ook niet gerust stellen . IK hoop het beste voor je . mijn duimen draaien ... en dat je radeloos bent snap ik ook best heel goed .. laat het maar snel maandag zijn ... Sterkte iig xxx
Ik ken iemand van dit forum die op dezelfde dag als ik de terugplaatsing van Aiden destijds had. Ook nog in hetzelfde ziekenhuis. Wij hadden dus ook rond dezelfde tijd de eerste echo. Zij had echter vlak na de positieve test hevige bloedingen, alsof ze zwaar ongesteld was. Het bleef ook maar doorgaan. Ze heeft nog wat testjes gedaan die keurig opliepen. Maar het heftige bloeden bleef bijna voortduren tot aan de eerste echo.Ze zag weinig heil in die echo, omdat het toch niet goed zou zijn...... Wat denk je? Echo was prima en haar dochtertje wordt 3 in juli. Ik hoop dat hetzelfde wonder ook bij jou zal gebeuren en dat je een mooie goede echo hebt!
Pien, dankjewel voor je eerlijke reactie, ik denk zelf ook dat het einde verhaal is. Mijn vriend die blijft echter in volle overtuiging dat we maandag een mooie echo krijgen... Sankyra, jij bedankt voor je medeleven! Behappy, jij bedankt voor je positieve ervaring te delen! Het bloeden is inmiddels bijna gestopt, lijkt sinds vanmorgen op een hele lichte menstruatie, maar durf nog niet de nachtmaandverbanden weg te doen, ben veel te bang dat t vele bloeden weer terugkomt.