Ja, ik weet hoe dat werkt: een dubbele eisprong Maar nu zat ik me gisteren ineens af te vragen: heb je dan altijd twee eitjes vanuit beide eileiders eentje, (dus een eitje links en eentje rechts?). Of kun je ook twee eitjes uit 1 eileider hebben, (of is dat misschien juist altijd het geval?). Zomaar even nieuwsgierig... Benieuwd of iemand het weet!
Ik dacht bij beide 1.... waarom weet ik eigenlijk niet, hetgeen maakt dat je geen fluit hebt aan mijn antwoord Ik lees mee!
Hihi, ja, ik heb dat dus regelmatig, dat ik ineens door ga denken over iets en dan met zo'n stomme vraag op de proppen kom waar ik het antwoord niet op weet. Heel irritant Ik ging dus ook altijd uit van een ei links en eentje rechts, maar dat vraag ik me nu dus af, of dat wel klopt
Ik vraag het me ook wel af inderdaad. Een aantal jaren terug heb ik kiestes gehad aan 1 van mijn eierstokken en deze eierstok werkt helaas niet meer. Ik vroeg mij dus af of het zo is dat ik alleen een 1-eiige tweeling zou kunnen krijgen, of ook een 2-eiige. Niet dat ik denk dat dat zo is.. maar vind het wel leuk om te weten haha Ik lees even mee dus
geen idee eigenlijk, maar met de clomid had ik met opvolging wel eens 2 eitjes links, en die waren beide gesprongen of weg als ik buikpijn had.....dus misschien kan het beide. En 1 in elke en 2 in 1....
Je kunt aan elke kant een eisprong hebben, maar meestal is het zo dat er meerdere follikels aan dezelfde kant groeien. De meeste vrouwen hebben ook een dominante eierstok. Dus over het algemeen is het zo dat je een dubbele eisprong aan één kant hebt.
Een vriendin heeft onder invloed van hormonen spuiten aan 1 x 6 eitjes gehad en die mocht dus absoluut niet klussen! Dus kan heel goed van maar 1 eileider komen
Volgens mij maakt het niet veel uit van welke kant ze komen ik had deze keer 2 eitjes links en 1 rechts volgens mij kan het allemaal Groetjes saskia
Ik kreeg mijn eerste echo met 6 weken ivm bloedingen. Ik had al eerder een MA en was weer bang voor hetzelfde. De gyn checkte al eerste mijn eierstokken/eileiders om een bbz uit te sluiten. Tijdens het bekijken van mijn rechter eierstok kon ze zien dat er twee eitjes waren gesprongen. Eenmaal in mijn baarmoeder aangekomen waren er ook 2 kloppende hartjes te zien. Bloedingen kwamen van de dubbele innesteling. In mijn geval kwamen dus beide eitjes van mijn rechter eierstok.
Ik heb een spontane twee-eiige tweeling gehad. Mijn dubbele eisprong was eentje links en eentje rechts (kon het voelen, en bevestiging met echo). Het kan inderdaad beide, dezelfde eileider dubbel of aan beide kanten.
Mijn ervaring met clomid en spuiten is dat het beiden kan, heb zelfs een keer 2 eitjes aan een kant gehad en ook nog eentje aan de andere kant..
Het maakt niet uit hoor, welke eileider. Het kan aan alletwee de kanten 1, maar ook aan 1 kant 2 eitjes. Ik had zelf aan 1 kant 3 eitjes, weliswaar door hormonen maar mijn linker doet het niet, alle eitjes zaten dus rechts, en zie mijn banner. Mijn 2eiige tweeling is morgen 4 weken oud!