Zwanger, maar houden of niet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Superstring, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Geweldig zeg! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik heb ook nog wel t een en ander liggen hoor, dat je zo op kan halen...is alleen wel voor een jongetje:D

2. Superstring

Superstring Actief lid

3 feb 2011
    172
    0
    0
    Jaa ik vind het nu ook leuk, op de echo was alles zo compleet, supermooi!

3. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Hi,
    Ik vind het heel goed dat je er heel bewust over nadenkt!
    Er zijn hier inderdaad genoeg meiden die niet zwanger kunnen worden of blijven (waaronder ikzelf), maar dat wil niet zeggen dat jij daarom niet mag twijfelen en er misschien wel voor kiest om het niet te houden.
    Ik heb tijdens mijn studententijd ook wel eens gedacht wat ik zou doen als ik onverwachts zwanger zou raken van mijn 'los vast' contacten. Gelukkig is het nooit gebeurd, want ik weet niet wat ik zou doen.
    Nu ben ik gesetteld met mijn man en ben ik er klaar voor (en ja, dan komt het niet)
    Los van de materiele zaken, moet je ook goed nadenken wat het met je leven doet. Je hebt dan vanaf de dag dat het geboren is 24/7 de verantwoordelijkheid. Dat is inderdaad best heftig op jonge leeftijd.
    Materiele dingen komen inderdaad vast wel goed. En met jouw opleiding, kun je ook prima met kindje een leuke (vaste) baan vinden.
    Maar ja, voor ons hier is het allemaal makkelijk praten, want wij zitten niet in jouw situatie. Ik wens je heel veel succes met je keuze!

4. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Oh, ik lees nu pas dat je de keuze al gemaakt hebt! :)

Gefeliciteerd! Van harte en nu lekker gaan genieten hoor!

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    EEeeey wat goed! Gefeliciteerd met je zwangerschap :D
    Nu zorgen voor een huisje en die spulletjes, die komen wel!
    Ik ben zo blij te lezen dat je er voor jezelf uit bent en nu lekker kan gaan genieten :)

6. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    je zegt het zelf al

"
    2 ben erg tegen abortus want vind dat het eigen verantwoordelijkheid is dat je sex hebt en voor de gevolgen moet opdraaien"

Je hebt een goed gevoel bij je vriend, wilt graag kinderen, een kamer van 25 m2 is aardig groot, als je ziet waar sommige gezinnetjes in moeten leven!

Geld moet geen excuse worden voor het plegen van abortus!
    Je bent 25 volwassen genoeg om van kleine dingen te leven, geen luxe en van kleine dingen gelukkig worden en iets heel groots ( een kindje ).

Dit bedoel ik niet verkeerd he, bedoel alleen te zeggen als je graag een kindje wil, HOU HET!

Ik heb samen met mijn vriend ook een heel klein inkomen, wij redden het ook en zijn gelukkiger dan ooit!

En als je zo graag een kindje wilt, en toch abortus pleegt ga je hier z'n spijt van krijgen denk ik..

Praat hier met mensen over om wie je geeft, maar luister vooral naar je eigen gevoel!

succes!

En gefeliciteerd natuurlijk :)

7. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Oh, ik had niet alles gelezen, bij deze sorry!

Wat goed dat je eruit bent gekomen :D
    Spulletjes die komen vast goed! Kraamcadeautjes kan je ook nodige dingen vragen.
    Check de toeslagen die je kunt krijgen..

Het komt vast helemaal goed

Groetjes

8. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Gefeliciteerd meid, geniet ervan!
    Het is niet iedereen vanzelfsprekend gegeven dat ze een kindje mogen ontvangen!

Aan alle meiden die spulletjes willen doneren, wat lief!!

9. Superstring

Superstring Actief lid

3 feb 2011
    172
    0
    0
    Kijk eens wat lief, ! met 9 weken en 3 dagen![​IMG]

10. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Super dat je deze beslissing hebt genomen! Geniet lekker van je zwangerschap.

Wat spullen betreft: ik heb nog wel e.e.a. dat tegen een klein prijsje weg kan. Ons gezin is compleet! Weet alleen niet waar je woont en of dat dus handig is...

Deel Deze Pagina