Dames, Ik heb a.s. maandag een 8 weken echo maar ik ben zo vreselijk bang. Er gaat zo veel door mijn hoofd: 'klopt het hartje wel' - 'zit er wel een kindje en is het geen lege vruchtzak' - 'is het nog wel verder gegroeit' Ik ben zo bang. Ik weet niet waarom. Ik heb maar weinig symptomen behalve hele gevoelige/pijnlijke borsten, en onwijs moe gewoon.. maandag ben ik 8 weken zwanger en dan zou je toch denken dat je wel iets moet merken in je buik? En dan bedoel ik niet het kindje maar al is het maar "een gevoel in je buik" ik merk verder niets. Nouwlijks bandenpijn. Heel soms denk ik wel eens: "he ik voel wat" maar dan voel ik weer helemaal niets.. Waarom heb ik zo'n rot gevoel dat het niet goed zit. Manlief is er van overtuigd dat het wel goed zit.. maar ik zelf heb zo'n negatief gevoel.. Ik hoop dat er meiden zijn die het herkennen en me een beetje gerust kunnen stellen of hun ervaring kunnen delen..
Daar dit onderdeel van het forum is bedoeld voor felicitaties en dit topic hier niet toebehoort, en het feit dat je al een lopend topic hebt lopen in onderzoeken en echo's, zal ik dit topic sluiten. Dubbele topics zijn niet toegestaan .