Ik denk dat jij diep van binnen ook weet dat dit geen ongelukje is, net zoals die andere 2 zwangerschappen. Je wilt zelf graag een 2de kindje en dit is de manier. En zeker ben jij niet de enige die hier schuld is, je man is evengoed een slappe lul. Maar als ik jou was zou ik gewoon even opletten wat je zegt hier op het forum. Ik heb al veel verhalen gelezen waarvan vrouwen in de MMM zitten of hun kinderwens hebben moeten laten varen, en jij hebt het lef om een topic te openenen over een 3de!! ongeplande zwangerschap.. shame on you!
Wij lezen wel, 1x voor het zingen de kerk uitgegaan (iedereen snapt dat dit geen anticonceptue is?!) 1x door de pil heen (je praat over abortus, ik geloof het hele pil verhaal zowiezo niet) en nu WEER! Menig mens met een beetje hersenen had al lang voor een goed voorbehoedsmiddel gezorgd, want een abortus is geen anticonceptie!!
Ik snap de opmerking richting mij niet? Geeft ook niks ik wenste jou juist alle goeds. En nee idd, ik heb niet van zulke vriendinnen, mijn leeftijd en spelen met toekomstige levens omdat manlief 'ook niks gebruikt' zijn we 18? Of hebben we onze mavo niet afgemaakt? Ik heb het hele verhaal net in het zwembad verteld aan mijn man... Die stond ook met zijn oren te klapperen... Je man is 60, dat is een goede reden geen kinderen meer te willen. Ik zou mijn man nooit de schuld geven van weer een zwangerschap, ik zou eisen dat hij er iets aan liet doen omdat ik zo vruchtbaar zou zijn (ben ik niet, heb wel honderd spuiten in mijn lijf gezet voor dit kindje dus daar kan ik niet over meepraten. Oprecht; ik wens jou en ke gezin alle goeds. Hoop dat dit kindje er mag komen (van jullie en van de natuur) Maar helaas werken dit soort berichten wel op het gevoel van vrouwen zoals ik die 2.5 jaar en sommige wel 5 jaar bezig zijn... Jouw leven, jouw keuzes, maar post je het hier? Ook onze meningen
1 woord: Bah! En ik deel de meningen van de dames hier hoor! Sommigen, best wel veel, moeten zwoegen en zweten voor zwanger te kunnen raken, sommigen is het niet gegund en dan dit?! Je hebt je man er gewoon weer eens ingeluisd. wat versta jij niet aan het woord neen?!
Dat bedoelde ik dus ook en werd meteen aangevallen dit is gewoon niet normaal zwanger worden terwijl iemand het niet wil Je man 60? omg sorry is die niet een beetje oud om vader te worden ik snap meteen wrm hij het niet wou. Maar dit is mijn mening Ik wend je alle geluk met he kinderen .