hallo meiden ik ben vandaag 7 weken en 1 dag zwanger. ik heb al 3 miskramen gehad (2 keer met 6 weken en de laatste keer met 11 weken). daardoor heb ik volgende week met 8 weken de eerste echo. de laatste 2 weken heb ik nergens trek in en ging het drinken ook niet van harte, niks smaakte en zat ik steeds te kokhalsen. gister heb ik voor het eerst overgegeven. ook ben ik bijna 1,5 kilo afgevallen. vandaag voel ik me een stuk beter en kan ik normaal eten en drinken. nu maak ik me zorgen omdat ik bang ben dat de klachten minder zijn en dat er een einde aan zit te komen ik vraag me af of de klachten elke dag aanwezig moeten zijn of dat je ook "goede dagen" er tussen kan hebben en dat ik daar nu maar gebruik van moet maken om aan te sterken. ik heb verder geen bloedverlies of buikpijn (ik voel wel wat maar geen kramp of pijn). bij de verloskundige krijg ik het "fijne" aww-dat-is-heel-vervelend-maar-meer-ga-ik-niet-voor-je-doen verhaal dus daar schiet ik ook niets mee op :x hebben jullie hier misschien ervaring mee? alvast bedankt voor jullie reacties
als eerste van harte meid... ten tweede, ja ik herken je onzekerheid en dat terwijl ik al een gezond kindje heb en nog nooit (gelukkig) een mk heb gehad...moet je nagaan hoe onzeker jij bent! ik kan dus ook niet zeggen dat je je geen zorgen hoeft te maken, want dat doe je toch.. wel weet ik dat de kwalen bij mij zowel de eerste keer als nu de ene dag erger zijn dan de andere.. veel sterkte en hopelijk komt het allemaal goed!
Beste MS84, Omdat je dit topic ook bij Eerste Symptomen hebt geplaatst, doe ik deze op slot. Dubbel posten is niet toegestaan. Groetjes Elvira