zwanger maar ik voel niet zo veel...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door boeboe, 8 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    hahaha door een bulldozer over reden hahaha klinkt grappig maar ik geloof dat het op het moment dat je voor de pot staat, niet zo grappig is..:)

momenteel voel ik nog niet zo veel, mijn zusje noemt me een Bofkont..
    we zullen zien bij de eerste echo aankomende woe.

zij had wel last van misselijkheid, maar mijn schoonzus wist pas dat ze zwanger was toen ze 9 weken was..omdat zij geen regelmatige menstruatie had en volgens de medische wereld was mijn broer onvruchtbaar nou hij heeft nu wel een dochter van 13..:)

2. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ik herken het wel, ik was juist blij dat ik wel iets merkte. Maar dat werd steeds erger en nu nog steeds. Ik zeg eerlijk...ik kijk zo uit naar moment dat ik niet meer misselijk ben...

3. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik voelde tot 3 dgn geleden ook niet zoveel, maar nu al paar dagen enorm moe, hoofdpijn en regelmatig misselijk. Zo zie je maar dat het zomaar ineens kan veranderen :)

4. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    Ik ben 5 weken en vorige week merkte ik nog meer, maar nu eigenlijk alleen wat gevoelige borsten, in de nacht wakker worden en soms wat meer moe, en een vreemde stoelgang, soms baart het me zorgen dat ik zo weinig voel maar dat is blijkbaar niet vreemd? :)

5. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    In het begin voelde ik ook haast niets. Op de dag van de echo (6 weken en 6 dagen) werd ik ineens beroerd. Hele dag spugen, maar verder nergens last van. Nu ben ik 8 weken en 6 dagen en ik voel me goed. Af en toe een scheut pijn in mijn borsten en moet een tandje terug nemen. Ik was altijd een bezig bijtje, maar merk dat ik meer mijn rust moet pakken.

6. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    inmiddels 10 weken zwanger en voel nog steeds niet zoveel..
    goede echo gehad met 8 weken, mooi Sterk kloppend hartje..aankomend woe. volgende echo ben benieuwd :)

Deel Deze Pagina