JIPPIE Ben super blij! Onze dochter wordt volgendeweek 4 en krijgt er een broertje of een zusje bij! dat is nog eens een leuk cadeautje!
Aaaah wat super goed meid! Hebben we toch goed voor ons beide lopen duim draaien! Hé, dan zitten we in dezelfde zwanger club denk ik
Jeejjj me to zo blij, na iedereen zwanger te zien worden in mijn omgeving ik nu ook ren wel elk half uur naar de wc om te kijken of er geen bloed is 😕 maar dat nemen we dan maar voor lief
Hahaha jij bent dus 24 maart uitgerekend, wat grappig, en tegelijkertijd ook zo pril en stressvol 😯 vind je niet?
Nou idd wordt nu pas een beetje koppig en erg moe, heb jij daar ook last van dat je de heledag wel kunt slapen?
Ja! Super veel slaap nodig! Maar wel heel erg knuffelig en lief voor mijn vriend haha, maar stress hem veel voor de ongesteldheid pijn die ik zo nu en dan voel..dan word ik bang 😕
Klopt... Je moet nu nog op je gevoel af gaan af alles nog goed zit.... Heb wel soms van die momenten... Maar het ook zo spannend....
Vin het ook spannend!! had ik bij de eerste totaal niet en nu loop ik zo te hopen dat het goed zit, toen dacht ik er totaal niet over na dacht gewoon ZWANGER hahaha.. ik heb over 2 weken een echo!