Zwanger, maar ken mijn vriend 3,5 week!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door paulie, 26 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    lees trouwens net in je andere topic dat jullie beiden getest zijn op soa's, dus dat is dan niet meer van toepassing ;)

2. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik heb met de inwendige echo echt niet met mijn benen in de beugels gehangen hoor!
    mocht gewoon mijn broek tot aan mijn knieen laten zakken en toen kon ze er goed bij.... dus dit zal vast niet op elke vk/gyn van toepassing zijn....

3. Female

Female Niet meer actief

Als je je vriend 3,5 week kent voel je je vaak niet zo schaamteloos als wanneer je al jaren samen bent.
    Zo vreemd is het dus mi niet dat Jannegie TS gewoon een beetje probeerd voor te bereiden.

Laat iedereen toch een beetje in zijn waarde.

@ TS Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Wat fijn dat je toch voor dit kindje gaat!
    De reactie van je vriend is natuurlijk best logisch, misschien heeft hij tijd nodig en went hij er vanzelf aan.
    Ik denk dat je dat wel goed aanpakt zo, niet teveel aandringen en hem tijd geven, maar er wel eerlijk over spreken.

Veel succes en geluk met alles, voor jullie allebei!

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

amen.

nou ik ben dus ook z'n dom mens blij baar.
    mijn vriend en ik kennen mekaar al 9 jaar en we zijn ook pas 2 jaar bij mekaar hoor je gevoel zegt genoeg.ik ben ook met hem uit gegaan na hem 2 jaar niet te hebben gezien ook ik ben ik onveilig in bed beland met hem ik ben nooit meer gegaan.jij bent echt niet de enigste hoor

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.195
    113
    Nou meid, gefeliciteerd! Ik hoop dat je er samen met je vriend uit kan komen en dat hij er net zo over denkt als jij. Ik vind het erg moedig hoe je er mee omgaat, want het moet wel een enorme schok zijn(geweest), ook voor je vriend.

@beugels: mijn vriend en ik zijn al bijna 6 jaar samen. Hij is afgelopen september bij de bevalling van ons zoontje geweest, waar ik uitgebreid met de benen wijd lag en hij heeft alles meegemaakt, maar ik voel toch nog wel een soort van schaamte als ik in de beugels moet liggen voor een onderzoek.

6. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Hee meid!

Ik heb het hele topic gelezen en ik wil je als eerste even feliciteren met je zwangerschap:

:D :D :D GEFELICITEERD!!!!! :D :D :D

Zo en verder wil ik zeggen dat ik het heel knap van je vind dat je gewoon voor je kindje kunt kiezen!
    Ik heb een vriendin en die zat precies in dezelfde situatie en zij twijfelde: wel of geen abortus? Toen heb ik haar ook gezegd: Bij twijfel niet doen, je houdt eeuwig spijt.
    Kindje heeft ze laten komen, is inmiddels getrouwd en de tweede is nu ook al 2 jaar! Het gaat supergoed met hen.

Even een positief verhaal tussen veel van die verwijten. En trek je daar maar gewoon niets van aan.

Ik vind het iets wonderbaarlijks dat je zwanger bent, alsof het zo heeft moeten zijn...

Geniet lekker van je zwangerschap en ik hoop dat je vriend samen met jou en je kindje verder wil.

Liefs

ps je vroeg wat er te zien is met 5 weken? Een klein vuchtje en een vruchtzakje, maar het lijkt nog meer op een rijskorreltje dan wat anders, er is dan ook nog geen kloppend hartje te zien (als je 7 weken bent, is er wel een kloppend hartje te zien!)

Deel Deze Pagina