Nog 3 dagen en dan mogen wij eindelijk ons meisje gaan bewonderen. Ze zal gehaald worden middels een ks ivm vorige helse bevalling die uiteindelijk resulteerde in een spoed ks. Na 3 jaar onzekerheid, verdriet, hoop, angst een hormonen achtbaan met spuiten, zh bezoeken enz.. komt onze droom deze week dan eindelijk uit , een lief klein zusje voor ons dochtertje. De laatste dagen ben ik zo ontzettend emotioneel alles van de afgelopen dagen herleef ik weer en vind het best moeilijk om ook afscheid te nemen van mijn buik en het getrappel, maar ook zo ontzettend nieuwschierig naar haar. Een kindje krijgen is echt het allermooiste wat je kan overkomen en ik ben zo dankbaar dat ik dit nogmaals mee mag maken. Nog 3 nachtjes slapen!!! Wie weet ook dat zij deze week gaat bevallen ? Liefs flower
o wat leuk. Bij ons word onze kleine meid ook woensdag gehaald door middel van een ks. Heeft ook te maken met de vorige bevallingen. Kan gewoon niet meer wachten, zo nieuwsgierig ben ik. Maar ook vind ik het jammer dat ik het getrappel niet meer voelen kan. Dus jouw verhaal zou zo het mijne kunnen zijn. Heel veel plezier/sterkte en vooral genieten.
Ik ben ook deze week aan de beurt begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden. Ik zou eigenlijk vrijdag geholpen worden maar volgens de ok-planning van het ziekenhuis sta ik ineens voor donderdag op de planning. Slik das een dag sneller. Ik dacht steeds hoe eerder hoe beter maar nu vind ik het een heel raar idee. Ik hoor woensdag pas of het donderdag of vrijdag wordt (en het zou zelfs zaterdag kunnen worden). Beetje rare situatie dus. Het is voor mij de eerste dus heb geen idee wat ik moet verwachten. Begin me nu wel zorgen te maken van oh dadelijk vind ik hem lelijk of dadelijk is ie misschien niet gezond.... Ik kan me goed voorstellen dat je nu emotioneel bent want ik begin dat ook steeds meer te worden.
Meiden wat heerlijk voor jullie! Ben wel ietsjes jaloers hoor Lekker genieten straks en succes met de allerlaatste wachtloodjes
Hartelijk bedankt voor de lieve wensen. Ik vertrek nu naar het ziekenhuis. 7.30 uur ben ik aan d3 beurt voor de kz. Kan niet wachten om onze kleine meid eindelijk in de armen te sluiten. Wanneer en hoelaat zijn jullie andere dames aan de beurt?
Wauw natatchan, succes vandaag! En ik wens je al het geluk en gezondheid, voor jou en je babietje. Show je je kleine prinses als ze er is? Dikke knuffel
Heel veel succes straks!!! Nog heel even en dan heb je je kleine prinses in je armen! Ik ben morgen om 9 uur aan de beurt, ik hoop dat ik deze dag ga overleven, ben echt op van de zenuwen! Nog iets meer dan 24 uur!!!! Whahahaha
Ik zou vrijdag aan de beurt zijn maar het is ineens vervroegd naar vandaag (15 uur)!!! OMG ik heb gisteren de hele dag zitten poetsen van de zenuwen. @ Flower: succes!!!!!!!!!!!!!!! @ Nataschan: hoe is het gegaan??