zwanger maar man had het liever 2 mnd later gehad

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door aylins, 8 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @aylin: ten eerste gefeli met dit wonder!

of ik je met je man moet feliciteren weet ik niet; ik hoop dat hij bij trekt met zijn ethousiasme.
    wat bedoel jij of hij met misgaan?
    en wat maken die 2 maanden nou uit?

misschien moet je hem maar eens een boek onder de neus duwen dat in woord en beeld uitlegt hoe mooi en wonderlijk het is als er nieuw leven komt.
    dat hebben jullie wel even samen gemaakt!
    ;)

geniet, en succes,
    klingel

2. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    [Hoi aylins...

Ben het eigenlijk wel eens met alle opmerkingen van de dames hier, snap je man echt niet... als jullie toch voor kinderen gekozen hebben wat maken die 2 maanden dan uit! Kan me voorstellen dat je schrikt en er dan misschien (zou ik zelf nooit doen) zo'n opmerking uitgooit maar het slaat in pricipe nergens op! Hoop dat hij nog bijtrekt... je mag je namelijk erg gelukkig prijzen dat je zwanger bent, lukt inderdaad een heleboel vrouwen niet, het is echt een wonder! In ieder geval gefeliciteerd en hoop dat alles goed komt!

Liefs Nelleke

Edit mod:
    Graag je berichten in zwart plaatsen.

3. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Geloof dat iemand hier nog uitleg moet krijgen over de bloemetjes en de bijtjes...ja sorry...misschien klinkt dit té cynisch, maar pff, wat erger ik me aan de opmerking van je man.
    Toch wil ik je feliciteren met je zwangerschap...hopelijk is je man in zijn verdere leven niet zo'n hork van een vent als de opmerkingen die hij maakt doen vermoeden.

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Jeetje ik erger me ook een beetje aan die opmerking van je man. Mijn man en ik wachten al 2 jaar en zouden er alles voor over hebben. En hij krijgt het op een presenteerblaadje en loopt dan nog te zeuren. Hij zou eens een tijdje met ons moeten ruilen.

Jij van harte gefeliciteerd meid, geniet van je zwangerschap, het is een harstikke groot wonder.

5. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    pffffff wat een reactie! Tis juist hartstikke mooi dat ook jullie mogen genieten van die wondertje!

Meid probeer toch van je zwangerschap te genieten! Hopelijk is dit een schrikreactie en trekt ie snel bij!

6. Janneke123

Janneke123 Actief lid

10 apr 2007
    148
    0
    0
    Gefeliciteerd!

Wel jammer dat je man wat ondankbaar reageert. Hij moet en mag trots zijn dat jullie een kindje krijgen. Er zijn hier legio mensen die dolgraag in die positie hadden gezeten maar die het niet voor het zeggen hebben. Wat maken die 2 maanden nou nog uit, je krijgt een kind!

In elk geval: geniet ervan.

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    .. misschien man deze reacties laten lezen?

laat je niet op de kop zitten meid!

sterkte..

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik ben het helemaal eens met alle dames hier.
    Wat een opmerking zeg! Als mijn vriend zo had gereageerd dan had ie toch echt een rechtse van me gekregen.
    Ik ben in 1x zwanger en leef nog steeds in ongeloof. Er zijn duizenden meiden die er jaren over doen en ik heb daar meer dan respect voor!
    Zo lang er op wachten en gewoon door gaan. Sterk. Ik zou de telleurstellingen keer op keer niet aan kunnen denk ik. Respect for those girls!

Deel Deze Pagina