met hoeveel weken kunje je kleine voelen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door boefje, 30 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ben nu 13 weken en ik dacht dat ik hem vnacht gevoelt heb was net of iemand met een vinger over me hand ging en daarna 2 kleine klopjes kan dit hem dan nu al zijn????? :(
     
  2. Niet meer actief

    ja de een voelt het snel de ander niet het verschilt ook hoe de placenta ligt. als de placenta voor ligt voel je de kleine een stuk later. Maar als hij achter ligt dan kan je de kleine sneller voelen 13 weken is wel heel snel hoor
     
  3. BiancaB

    BiancaB Lid

    16 sep 2005
    23
    0
    0
    Huismoeder
    santpoort noord
    Hoi mijn placenta zit aan de buikwand en ik ging de kleine voor het eerst met 17 wkn voelen bewegen.
    gr. Bianca
     
  4. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    13 weken is vroeg maar het kan op zich wel.
     
  5. bedankt voor jullie berichies maja zeg aaltijd al alles gaat aaltijd anders bij mij niet dat echt leuk is maja maar hoop toch wel dat ik het echt gevoelt heb :D:D
     
  6. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Dat zul je snel weten zodra de kleine weer begint te bewegen ;)
     
  7. Nadje

    Nadje Actief lid

    7 okt 2005
    335
    0
    0
    Tuurlijk hoop je dat je je baby voelt, maar ik merk zelf dat ik soms iets voel in mijn buik en dan ook meteen denk, zou dat de baby zijn. Terwijl ik heel goed weet dat dat niet kan. Ik voel hetzelfde meestal ook geen 2e keer. Maar misschien dat het bij jou wel zo is...
     
  8. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    Hoi... Mijn placenta ligt achter en ik had'm voor eerst vorige week gevoeld. Was er ook super blij mee :D
     
  9. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik ben ook 13 weken en voel de baby ook al. De verloskundige heeft bevestigd dat het de baby is. Een heel raar gevoel en de 1e keren dacht ik dat het mijn darmen waren haha.. Maar echt een apart gevoel!
     
  10. Simenda

    Simenda Lid

    21 nov 2005
    75
    0
    0
    Ik voelde me kleintje bij 16 weken.
     
  11. lisacar

    lisacar Actief lid

    Wauw, dat lijkt me echt super om je kindje te voelen!
    Ik zal nog ff geduld moeten hebben.

    En voor jullie allemaal: Genietze!
     
  12. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    voel helaas nog niets! mijn vriend denkt af en toe wel dat ie wat voelt.. maar vraag me af of dat mogelijk is! aangezien ikzelf helemaal niets voel :)
    kan niet wachten tot het zover is! lijkt me erg gaaf!
     
  13. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    toen ik 13 weken was..had ik het gevoel dat ik wat voelde, maar ik heb nu al meer dan een week niets gevoeld... das wel een klote...
    ik hoop wel dat ik snel mn baby ga voelen... want ik word ongeduldig...ik ben al 15 weken... en ik heb verder geen idee waar mijn placenta ligt..!!!

    gr. sarah
     
  14. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Ik voel de baby sinds deze week.
    Ik wist eerst niet of het nu telkens de baby was, maar blijkbaar toch wel haha.

    Heerlijk gevoel is het ;)
     
  15. LinCtje

    LinCtje Actief lid

    27 okt 2005
    143
    0
    0
    Sales-Assistant
    Ninove (Belgiƫ)
    Ik voel onze acrobaat sinds mijn 17e week.
    Echt een leuk gevoel en vooral eens je doorhebt dat het je baby is die zich laat voelen.
    Telkens je hem dan voelt, lach je van binnenuit vind ik. Ik toch in elk geval en ik voel me elke keer super goed. Zaaaalig gevoel...nu toch nog!
     

Deel Deze Pagina