zwanger, maar niet misselijk

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ikwacht, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 78Daantje

78Daantje Lid

12 apr 2012
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wees blij.......hier heel de dag misselijk vanaf week 4 al....bij mijn andere 2 zwangerschappen begon het bij 6 weken tot een week of 17. Als ik jou was zou ik niet klagen !
    Ben nu 10 weken en ben het wel een beetje zat aan het worden hoor dat ik de hele dag misselijk ben....

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik ben nu inmiddels drie keer zwanger geweest... en die keer niet misselijk geweest.
    oh ja bij de laatste zwangerschap de dag van de positieve test... verder niets.

Twee gezonde dochters gekregen en helaas afscheid moeten nemen van onze zoon ivm trisomie 18

3. myladyw

myladyw Lid

8 okt 2012
    97
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Ik ben inmiddels 7 weken zwanger en zeer zelden misselijk.
    Ik had altijd het idee dat zwangerschap en misselijkheid samen gaan, maar dat is niet waar.

4. Jazz

Jazz Niet meer actief

Fijn he? Ik ben ook geen seconde misselijk geweest tot nu toe en hoop heeeeeel erg dat t zo mag blijven :Dmaar ik snap wat je bedoelt, soms denk ik ook wel eens : waarom voel ik helemaal niks? Maar ik denk dat ik daar juist heel blij mee moet zijn ;)

5. myladyw

myladyw Lid

8 okt 2012
    97
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Denk ook wel dat je er blij mee moet zijn.
    Ik merk alleen wel dat ik me niet zwanger voel omdat ik echt bijna nergens last van heb. Ik heb toen destijds 3 testen gedaan omdat ik het maar niet geloofde. Volgende week heb ik mijn intake bij de verloskundige en mijn eerste echo. Heb echt het idee dat als ze gaat kijken dat er niks zit. Vind het zo onwerkelijk allemaal. Is moeilijk uit te leggen.

6. Giegel1989

Giegel1989 Actief lid

17 jul 2012
    350
    0
    16
    Opticien
    Drenthe
    Allereerst natuurlijk gefeliciteerd!!!

Ik ben zelf ook nog niet echt veel misselijk geweest, alleen als ik aan het eten ben geeft mijn lichaam blijkbaar heel duidelijk aan dat ik niet meer moet eten. Een dag voor de positieve test kon ik 's middags maar 1 broodje eten terwijl ik er normaal makkelijk 2 op eet. 's avonds het zelfde "probleem"... Verder één dag na mijn positieve test overgegeven maar dit kwam doordat ik ineens als een idioot vet veel ging drinken omdat ik hoofdpijn had, en ik wil liever geen pijnstillers nemen... Verder was ik vorige week erg moe en heb ik sinds zondag last van mijn borsten. Verder klaag ik totaal niet!!! Hopen dat het zo blijft ;)

Deel Deze Pagina