Hoi meiden Gister geplaatst dat ik een licht streepje had met en action test ongeveer 3 dagen voor nod. Vanmorgen op advies van jullie een kruidvat test gedaan. Ik plaats even een foto als het lukt. Maar deze lijkt me wel duidelijk toch??? 😆😆😆
Heel duidelijk! Feli! Zie hieronder mijne van vandaag.. Hopelijk blijft t oplopen, morgen is mijn nod.
Oh spannend! Mijn nod is zondag. Dus in de ochtend nog maar ff een testje om te kijken of hij duidelijker word 😁 Maar alvast gefeliciteerd! Hoe voel je je?
Dank jullie! Tis nog erg pril maar nu heb ik wel bijna de hele dag door zeurderig gevoel in me onderbuik. soms beetje menstruatie achtige krampen. ik herken dit niet van de eerste? moet ik me daar zorgen om maken???
Nee over het algemeen niet, had ik ook en heb ondertussen een gezonde zoon, er gebeurd natuurlijk een hoop daar binnen. Ga er van genieten
Had ik ook rond m'n NOD. Ondanks de positieve testen dacht ik oh ik zal wel ongesteld worden. Maar dat werd ik dus niet, zie m'n banner😊. Gefeliciteerd!