Zwanger maar niet zo voelen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Aecatz, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aecatz

Aecatz Actief lid

2 apr 2009
    276
    1
    0
    Ben 8 september gestopt met de pil en het is meteen raak. Dacht dat het wel lang zou gaan duren. Er ging pas een belletje rinkelen omdat ik al een paar dagen lichte buikpijn had rond NOD. En afentoe weer snel geirriteerd en een rusteloos gevoel in mijn lijf. Werd niet ongesteld maar kon het eigenlijk gewoon niet geloven dat ik zwanger zou zijn zo snel.

Van de vorige keer weet ik dat ik al meteen zere borsten had, was snel misselijk en moe, bloedend tandvlees, snel geirriteerd. Maar nu heb ik verder eigenlijk nergens last van. Ja ben wel erg moe, maar heb hier ook een kleintje rondkruipen die soms een paar keer per nacht me wakker maakt dus het zou net zo goed daaraan kunnen liggen.

Vorige zwangerschap was zo enorm zwaar al vanaf het begin tot eind dat ik me bijna niet kan voorstellen waarom ik nu nergens last van heb.

Zijn er meer van jullie die in het begin nergens echt last van hebben? Ik begrijp heus wel dat het allemaal nog kan gaan komen maar nu voel ik me gewoon niet zwanger.

2. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    hier nog 1 die nie veel voelde , alleen af en toe een beetje druk op men borsten, en iets meer plassen

nu ben ik 6 weken en begint het dat ik smorgens en s'avonds men borsten veel meer voel , kan heel moeilijk naar de wc gaan , veel meer plassen , veel meer eetlust en soms ook al een beetje een misselijk gevoel

ik had ook zoiets in het begin van ben ik wel zwanger ?
    gaat het wel goed (heb 2 mk 's gehad )?
    maar stillekens begin ik het toch te geloven en begin ik me meer zwanger te voelen

3. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Heel herkenbaar. Ik ben ook 5 weken zwanger, maar voel helemaal niets. Soms wel vervelend, want het maakt mij wel wat onzeker. Vorige keer had ik direct bandenpijn en gevoelige borsten. Nu niets.

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik had dat ook toen ik zon 5 weken zwanger was
    maar vanaf week 7 wel veel last!
    Dus eigenlijk zou ik zeggen: WEES BLIJ hihi ;)

5. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook vrij snel last van mijn borsten..maar nu zijn alleen mij tepels iets gevoelig..
    Verder wel veel last van zuurbranden, vaker naar de wc moeten en last van bloedend tandvlees...maar dat was bij mijn andere zwangerschap pas weer veel later..
    Ach, iedere zwangerschap is weer anders....
    Als je over een paar weken kotsend boven de wc hangt dank dan nog eens terug aan deze periode...hihihi..

6. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    haha ja , ik voelde toch niks een paar dagen terug en nu al 2 dage smorgens misselijk , precies het gevoel dat ik met een compleet lege maag zit erg lastig
    en vandaag al heel de dag dat gevoel , zelfs al heb ik juist gegeten
    da ga nog wa worden haha

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik snap wel dat het je een beetje onzeker maakt.. je kunt nml niet binnen kijken of alles goed gaat;)
    Maar ik zou gewoon denken dat je een geluksvogel bent!

8. MarliesV1984

8 okt 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Hier hetzelfde!! Gelijk de eerste keer raak na het stoppen met de pil, wat een enorm wonder!!! Ben super blij!!! Maar ook geen kwaaltjes (behalve vaker plassen en wat eerder moe). Heb nu 3 verschillende testen gedaan en allemaal direct positief!! Test streepje kwam zelfs eerder dan controle streepje! Maar goed, nu lekker genieten en niet zo onzeker zijn!!! Wees blij dat de kwaaltjes er (nog) niet zijn ;) .. Verloskundige vertelde mij zolang je geen last heb, lekker rustig afwachten en ervan genieten!!

9. Aecatz

Aecatz Actief lid

2 apr 2009
    276
    1
    0
    @marlies haha bij mij exact hetzelfde, teststreep kwam eerder dan de controle streep. leuk om te zien.

ik voel me nu wel lamlendig en snel moe maar ik heb nu dan ook een voorhoofdholte ontsteking dus kan net zo goed daar aan liggen. Vorige keer was ik meteen al misselijk en zere borsten, nu nog steeds niets. Ja ietsje meer plassen, maar valt eigenlijk nog best mee.

10. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Het maakt je wel onzeker. Ik wilde ook van alles voelen maar dat ging niet. In het begin was ik soms wel (erg) misselijk en spugen lukte echt niet. Tot 1 ochtend, ging het mis. Toen kwam het er uit en daarna was het over.

Nu in vlagen misselijk, soms bij kookluchten of als ik niet heb gegeten. En moe.
    Maar ik hang geen dagen boven het toilet.

11. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    hier zijn de kwaaltjes weer wa minder :)
    nog wel veel plassen en s'nachts veel uit bed dus
    nog iets meer honger als vroeger , maar borsten doen ni zoveel pijn meer , ik voel ze ff als ik wakker word maar das dan ook al :)
    tepels doen ook ni echt meer pijn , soms met momenten maar das ook ni veel(nooit content he haha):p
    nog wel heel moe , rond 12.30 krijg ik mijn klop en moet ik ff gaan slapen en dan slaap ik toch wel tot 14 u ongeveer , moet dan om 16u gaan werken tot 20 u en om 21u ben ik weer kapot :)

zal blij zijn als het vrijdag is dan krijg ik mijn eerste echo , ik hoop zo dat het hartje klopt

12. Aecatz

Aecatz Actief lid

2 apr 2009
    276
    1
    0
    @ yolandabenny Spannend hoor. Ik hoop ook voor je dat je een goede echo hebt. Laat je het even weten....

vorige zwangerschap was ik ook steeds zo enorm moe, en ooh die borsten wat deden ze een pijn. Tot nu toe gelukkig weinig last.
    Ja toevallig gister en vandaag lichtjes misselijk geweest. Maar viel best mee.

13. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    :pik laat het hier zeker weten
    ja vorige week ben ik ook een paar keer misselijk geweest en dan was dat ook weer over
    soms ook wel een vlaag hoofdpijn maar da komt en dat gaat
    eigenlijk als ik er zo op let heb ik veel kleine dingetjes:p
    ppffffff wachten duurt lang zenne ;)

14. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hier nog zo iemand die niks bijzonders voelt. Oké, ben natuurlijk ook nog maar 5w3d, maar herinner me bij de zwangerschap van mijn eerste kindje dat ik al wat meer klachten had. Voor die zwangerschap heb ik een MA bij 11 weken gehad en recent twee vroege miskramen. Ben dus wel beetje zenuwachtig en zou enerzijds blij zijn als ik boven de pot zou hangen, al weet ik dat ik mijn handjes moet dichtknijpen dat ik me goed voel.

15. Aecatz

Aecatz Actief lid

2 apr 2009
    276
    1
    0
    @ Yolandabenny Zwanger worden is wachten, ben je eindelijk zwanger moeten we weer op vanalles wachten, haha. Mijn echo is pas 9 november :(

@ WannaBmum Ik ga voor je duimen dat dit een klevertje/plakkertje is. Blijf maar lekker in je mammie zitten kleine spruit.

16. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    ja ik weet het dat het wachten is , maar na 2 mk duurt het wachten soms lang:)
    de 1ste is begonne met heel veel krampen , de 2de met bloed :(
    nu voel ik geen krampen , heb ik geen bloed en ben ik toch nog bang:(
    de schrik zit erin na een mk ook al weet ik dat je er toch niks aan kunt veranderen
    ik ben nu al over de 7 weken dus dat is voor mij al ver , mijn mk's zijn rond de 5 weken geweest
    ach morgen is het vrijdag en dan mag ik om 11 u naar de gyn:p
    dan weet ik toch al een beetje meer

17. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Yolanda; ik ga heel hard voor je duimen. Als je eerder miskramen hebt gehad, sta je inderdaad niet meer zo onbevangen in je zwangerschap en is het moeilijk te genieten voordat je wat bevestiging hebt gehad. Hoop dat je morgen een mooi kloppend hartje ziet!

Aecatz; thanks, hoop dat wij allemaal over een kleine 8 maanden een wolk van een baby vast mogen houden.

18. Aecatz

Aecatz Actief lid

2 apr 2009
    276
    1
    0
    Ik ken het gevoel wel. Heb een vmk gehad voordat ik zwanger was van Lynn. Positieve test gehad en toen heel hevig ongesteld geworden met kramp. En toen ik zwanger was van Lynn had ik kramp en bloedingen met 5 weken, omdat ze aan een bbz dachten een echo gekregen en daar was wel een vruchtje te zien maar meer konden ze ook niet zeggen. Met 8 weken weer bloedingen gehad, heviger dan bij menstruatie, wij hadden al geen hoop meer om iets te zien op de echo. Maar haar hartje klopte toen, we waren zo blij.

Dit keer tot nu toe geen bloedingen dus ik ben blij. Vanmorgen wel erg misselijk, dus ik kan het een beetje gaan geloven nu.

Yolandabenny ik hoop dat je een mooie echo hebt straks.

19. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yolanda; ik duim voor je dat je straks een mooie goede echo hebt. ik ken je gevoel heel goed. ik zelf heb ook 2 miskramen gehad rond de 5 weken. heb nu van de week ook weer positief getest en ohh wat ben ik bang. zo bang dat het weer fout gaat. kan gewoon niet genieten. had van de week best wel wat kwaaltjes en nu sinds gisteren weer minder. en dat terwijl ik morgen pas 5 weken ben. ben dus bang dat het minder worden van de kwaaltjes weer slechte voortekens zijn. 3 november hebben wij afspraak in het ziekenhuis, aangezien we dan de uitslag krijgen van allerlei onderzoeken. als ik dat allemaal haal, ben ik dan 6,5 week. wie weet kan ik dan ook al en echo krijgen.

succes straks en ik ga vanmiddag uiteraard even weer kijken of ik goed nieuws van je zie!!!

liefs sannie

20. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    hoi dames bedankt voor de lieve woorden van jullie:p
    had de uitslag van mijn echo op een ander onderwerp gezet;)
    alles is heel goed gegaan , hartje gezien en gehoord met een inwendige echo:p
    ben 7w4d nu , het hartje klopte heel mooi en hard dus ik helemaal blij , de traantjes kwamen toch wel ff op hoor :p
    binnen 5 weken terug komen voor nog een echo
    ik moet zeggen dat er toch een beetje wa angsten weg zijn nu
    ik geloof nu ook dat ik zwanger ben ook al voel ik ni veel:p
    ik wens alle dames een supermooie echo toe

dikke kus xxxx

Deel Deze Pagina