Gefeliciteerd met je mooie echo!! Een fijn gevoel als dat hartje klopt. Dan kun je toch al wat zekerder zijn. En nou gaan genieten van je zwangerschap.
Ik ben nu 8 weken zwanger voor de eerste keer en ik voel eigenlijk helemaal niets. Niet misselijk, geen buikkrampen, ook nogeneens emotioneel ofzo ... het lijkt dus net of ik helemaal niet zwanger ben. Het enige is dat mijn borsten al veel groter zijn Maar echt pijnlijk zijn ze ook niet ofzo.
Vandaag voor het eerst wat misselijk weeïg gevoel en hondsmoe, maar dat kan ook komen doordat onze oudste de halve nacht wakker was
Hey meiden, Ik heb tot nu toe ook bijna nergens last van! M'n borsten waren week 5 en 6 wel gespannen maar nu niet meer. Alleen nog steeds wat groter. Ik ben niet vermoeider dan normaal na een werkdag! Alhoewel ik 's middags wel zin heb in een dutje.. Af en toe voel ik wat trekken (banden?) maar daar blijft het wel bij.. Oja, en mijn buik (darmen) is al wel wat dikker! M''n nette broeken kan ik niet meer aan. Die band zit ook wat hoger dan m'n spijkerbroeken. Als ik het zo lees heb ik toch wel een paar dingetjes! Jeeeej! Aankomende donderdag de 1e echo! Eindelijk het echt bewijs, de eerste pasfoto!
Ja ik herken het wel. Bij mijn dochter ben ik 22 weken kots en kots misselijk geweest. Nu ben ik bijna 10 weken zwanger en heb ik nog geen 1 keer boven de wc gehangen, voel me verder ook zo goed. De verloskundige riep meteen: een jongen! hahaha. Ik heb vorige week ook de eerste echo gehad met een mooi kloppend hartje, dus zwangerschappen kunnen blijkbaar enorm van elkaar verschillen...
Nou blijkbaar! Had gewoon verwacht dat het op z'n minst een beetje zoals de vorige zwangerschap zou zijn. Hier nog steeds niet echt misselijk. Wel wat druk op mijn blaas waardoor ik wat vaker moet plassen, dat is dan ook het enigste zoals de vorige keer. Kom ook niet ineens kilo's aan, ben zelfs 2 kilo afgevallen????? Mijn buik is nog mooi plat(voor mijn doen) maar de vorige keer ging het pas groeien bij 17 weken. Ik hoor hier wel van vrouwen die tussen de 8 en de 12 weken al een dikke buik krijgen bij de 2e zwangerschap.
Wat een herkenbare verhalen! Heb er zelf net ook een topic over geopend (had deze nog niet gezien). Dit is m'n derde zwangerschap en hoewel ik de vorige twee keer ook niet heel beroerd was, voelde ik toen wel een stuk meer (gespannen borsten, katerig) dan nu. Nu namelijk HELEMAAL niks. Weet dat het iedere keer anders voelen kan, maar de kleine kan toch wel een kléin teken geven dat hij of zij echt hard aan het werk is van binnen .....
Hihi dat vind ik nou ook. Je bent zwanger en dan zou je toch moeten verwachten dat je je ook zo voelt, hoe vervelend sommige klachten ook zijn.
dames heb even een vraagje maar wat is inwendig echo? doen ze dan zo' n stok met camera in de baarmoeder ofzo?
Hahaha. Dat klinkt wel erg heftig zoals jij het beschrijft. Het is met een dunne gladde echokop in je vagina. Je baarmoeder gaan ze niet in hoor, je baarmoedermond is namelijk netjes gesloten. Eventueel kun je even bijlezen op het topic onderzoeken en echo's, daar is vast wel eens geschreven over inwendige echo's. Heb het zelf al vaak gehad en vind het geen enkel probleem.
Na mijn vorige berichtje hier op 24 oktober ben ik trouwens inderdaad twee weken lang in meer of mindere mate misselijk geweest. Sinds twee dagen is dat nu helemaal weg (ik me natuurlijk meteen weer zorgen maken, tuthola dat ik ben) Zal blij zijn als we dinsdag echo hebben gehad.
hoi dames kom ook weer ff gezellig mee kletsen bijna 2 weken terug ff misselijk geweest en dan was het ook weer gedaan borsten doen alleen s'morgens ff pijn bij ht opstaan veel plassen dat wel s'nachts om de 2 uur er uit heel moe ben ik wel en nergens zin in , wil alleen maar slapen ben nu 9 w5d en heb toch al een buikje , dus daar merk ik dan wel aan dat ik zwanger ben haha maar ja is ook men 3de he foto van men buikje erbij
pfff maak me weer ongerust vorige dagen voelde ik af en toe men borsten nog , nu voel ik heel af en toe wat druk als ik opsta om te plassen in mijn borsten nog wel regelmatig plassen en heel moe ben nu 10 weken maar voel me gewoon wat down heb echt schrik dat het verkeerd gaat heb op 7w3d een hele goed echo gehad en krijg binnen 2 weken terug een echo , dus wacht eigelijk vol spannig af maar toch ben ik bang dat er niks meer te zien ga zijn
Meid, dit is een hele normale termiijn om afname van klachten te merken! Behalve wat vieze smaak heb ik ook nergens last van (Oké, beetje moe, maar dat kan ook tussen de oren zitten) en gister prachtecho gehad. Maak je geen zorgen, komt vast goed!
dank je ik hoop het zo , ik probeer me ook vast te houden aan het feit dat ik het hartje heb horen kloppen en heb zien kloppen en alles er goed uitzag maar als je dan eens wat minder voelt ben je direkt weer bezorgd he pfff die 2 weken gaan nog heel lang duren haha
Ik voel bij deze zwangerschap het minst van alle 3. Heb al 2 echo's gehad.1 Om te zien of ik zwanger was en 1 termijnecho.Blijf het onwerkelijk vinden,behalve dan de buik,haha.. Gefeliciteerd voor de zwangeren en succes aan iedereen die dat gebruiken kan. Fijne dag ondanks het weer!!