Vruchtbaar slijm

Discussion in 'Zwanger worden' started by Anais, Jun 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Hoi
    zaterdag had ik vruchtbaar slijm maar de zondag was het terug wat vaster en niet rekbaar.
    Dus neem ik aan dat de vrijdag men vruchtbare slijm eral was en zaterdag ook.(is meestal maar twee dagen,denk ik)

Ik vroeg me af wat het vruchtbaar slijm wil zeggen,of :

Je ei is vandaag en morgen(meestal max 48 uur) dus ovulatie. of :

Je bent nu in je vruchtbare periode(5 dagen max op voorhand voor je ei,ei = 'extra vruchtbare periode' )

want ik heb zondag sex gehad maar naar het slijm te zien vraag ik me af of dat nog wel tijdig was.had het te laat gezien het vruchtbaar slijm :(

alvast bedankt !

2. Anais

Anais Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Hola wacht ik heb blijkbaar wel nog vruchtbaar slijm,en goed ook.
    Dus kan het dan misschien wel ....
    :D en men cyclus is na 1.5 jaar eindelijk wat gelijk gelopen
    namelijk de laatste drie maanden is het tussen 35 en 37 dagen cyclus en valt me op dat ik vruchtbaar slijm heb terwijl de rest van de cyclussen ervoor nooit regelmatig waren en ik geen ei kreeg volgens de cyn. men eierstokken werken niet goed volgens haar,krijg niet zo regelmatig een ei maar ja moest dit laten opvolgen van haar zodat ze een idee heeft van hoe erg het was.

vorige keer kreeg ik steken in de rechterlies (ei) en nu links....
    gisteren was het fel! nu is het alleen gebroebel en steken dus denk dat men ei nu gesprongen zal zijn,hopelijk bevrucht achteraf.....

wauw miss dat er nu eindelijk wel schot in de zaak komt...

xxxxxxxxxx

3. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Mijn rekbare dagen (hahaha) gingen vooraf aan de dagen dat ik een positieve ovulatietest had. Slijm op dag 12 en 13, positieve ovulatietest op 14 en 15, mijn ei op 16, en op dag 30... zie banner :D

Ik raad het dus echt aan om ook te testen of om te temperaturen, het is per vrouw verschillend, maar er kan best wat ruimte tussen slijm en ei zitten. En dat is maar goed ook, want het slijm maakt dat zaadjes nog makkelijker zwemmen en blijven leven!

4. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

Feb 10, 2009
    727
    0
    0
    evenstar gefeliciteerd joh! ik had hetzelfde als jij. ook 2 slijm dagen, pos ov test en ei sprong. nu nog twee dagen en dan kan ik testen. hoe lang was je bezig, voelde je iets dat je zwanger was, symp? en wanneer heb je getest en met welke test? haha veel vragen he?
    ben benieuwd................

5. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

Feb 10, 2009
    727
    0
    0
    o en evenstar wanneer had je sex? tijdens slijmdagen of ovu dagen?

6. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    We hebben bijna al die dagen sex gehad. Het slijm is wel handig (ahum, grosss maar ja), en met de positieve ovutesten heb je wel extra motivatie :D

Ik had wel het idee dat het raak was, maar kan niet precies zeggen waarom. Voor NOD zijn de klachtjes niet heelveel anders dan met een menstruatie, maar ik had 14 dagen na mijn ei al een dikke positieve test. En nu merk ik voornamelijk meer honger, af en toe wat wee op de maag en ongelooflijk pijnlijke en veel grotere borsten (dat vooral sinds vandaag, maar ze werden al snel echt groter, ik heb cup A en daar pas ik opeens nauwelijks meer in).

Oh, en ik heb na mijn ei de hele tijd wat stekerigs gevoeld, dat ging weg na een weekje en toen testte ik een week daarna dus positief :)

En het is nogsteeds alsof ik over iemand anders schrijf :)

HEELVEEL SUCCES DAMES!! Ik duim voor jullie.

7. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

Feb 10, 2009
    727
    0
    0
    kan me voorstellen dat je het nog niet helemaal kan bevatten! Maar het is zo! geniet ervan...............ik test over twee dagen. ik heb echt geen idee..........

Share This Page