Wat zien jullie? Graag meningen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door lievemama19, 17 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Vanmiddag weer bij de gyn geweest (weer een ander)

-ik ben al 3 x geweest.. zat - maandag en vandaag- dit ivm vermoeden bbz

Direct bij binnenkomst kreeg ik te horen dat mijn hcg weer mooi was gestegen.. afgelopen zaterdag 430, maandag 750(ongeveer, weet niet meer precies) en vandaag 1417..

Hij begon met de inwendige echo en zei meteen dat ik zeker wel zwanger was, maar niet in de bm

Hij is even bezig geweest met kijken, en toen hij klaar was zei hij dat hij dacht wel iets te zien, maar wist het niet zeker..

Hij heeft niets gezegd over een vruchtzakje oid, maar de vrouw in de afsprakenkamer zei me toch echt een vruchtzakje te zien op de echo (dit omdat toen ze me vroeg of ik de echo meewilde, ik al huilend zei dat er niks op te zien is)

Wij worden echt heen en weer geslingerd en weten niet meer waar we aan toe zijn..

Op moment ook al 3 dagen last van roze afscheiding (wat volgens deze gyn niets erg is)

Zouden julie eens naar de echos willen kijken, en een mening geven?
    En als het vruchtzakje in de bm zit, kun je dan alsnog bbz hebben?

Kan een vruchtzakje in 3 dagen zichtbaar worden? Want ik denk dat als deze maandag te zien was geweest, de gyn van maandag dat wel had gezegd, aangezien die meneer alles goed uitlegde en opmeette

Bijgevoegde bestanden:

2. JJaylinn

JJaylinn Bekend lid

19 dec 2013
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er niet zoveel verstand van maar het kan misschien ook een dooierzakje zijn?

3. Shampoo31

Shampoo31 Actief lid

14 sep 2013
    132
    0
    0
    Ik zie niks maar weet ook niet wat ik moet zien.. Wanneer moet je weer? Jakkes die onzekerheid zeg..... Sterkte en ik blijf duimen!

4. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Morgen moet ik weer bloedprikken en echo..

Is de waarde dan 1500, en nog niets te zien op echo,
    dan moet ik meteen blijven voor een kijkoperatie

5. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Misschien een rare reactie maar ik ik zie een zwart vlekje is dat niet het vruchtzakje ?

6. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Geen rare reactie hoor, dat zei die vrouw in de afsprakenkamer dus ook ;)

7. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Je moet even bij mijn echo kijken ik ben net iets verder als jou . Ik heb wel een uitwendige echo gehad en bij mij is ook zn vlekje te zien en dat was de mini baby die zich ingenesteld had zei ze. Anders moet je een afspraak maken bij een echo bureau. Ik betaalde 25 euro maar ben wel een stuk gerustgesteld er.

8. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Kunnen die meer zien dan in het zh dan? Dit waren ook inwendige echo's

9. Miracle3

Miracle3 Actief lid

17 jan 2014
    317
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een echo gehad met 5 weken en 2 dagen.
    Had precies dezelfde echo als jij.
    Ook alleen een een vruchtzakje met dooierzakje te zien. Volgens mij zie ik bij jou in dat zwarte vruchtzakje ook de contouren van een dooierzakje... Dus het ziet er in mijn ogen uit als een prima echo voor jou termijn! Ook ik had de eerste weken last van licht bloedverlies.

10. Miracle3

Miracle3 Actief lid

17 jan 2014
    317
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind het eigenlijk een vreemde reactie van jouw gyneacoloog...

11. Tikske

Tikske Actief lid

30 jan 2007
    265
    0
    0
    Thuismama
    België
    Het zwarte 'vlekje' lijkt mij ook het vruchtzakje te kunnen zijn. Ik ben natuurlijk geen gyn, ...

12. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Ja, wijzelf worden er helemaal gek van..

We hadden zaterdag een gyn van de HAP, die zei meteen bbz,

Maandag hadden we een redelijke gyn, die alles uitlegde en me ietsje hoop gaf dat het idd normaal was op dit termijn niks te zien..

Vandaag de gyn, zoals hierboven al beschreven erg onduidelijk, zei ook niets verder tijdens het kijken..

Morgen heb ik gelukkig die van maandag weer, hopleijk is die nu iets duidelijker

13. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ik heb precies hetzelfde gehad, tussen positieve test en duidelijkheid meerdere echo's gehad. Steeds was het vruchtje niet te zien, met 5.4 was hij eindelijk te zien maar was onduidelijk of hij binnen of buiten de baarmoeder zat (zo dicht in de rand) en de gyn. bleef ook benadrukken dat het nog steeds een bbz kon zijn tot was uitgesloten dat hij er buiten zat. Pas met 6.3 zag hij het vruchtje duidelijk in de baarmoeder zitten (wel gelijk met knipperlichthartje).

14. roja

roja Actief lid

26 feb 2014
    214
    1
    0
    Ik zie een vruchtzak met dooierzakje
    Maar geen idee of hij in of buiten de baarmoeder zit...

Mijn echo lijkt er precies op en die was goed

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Ik vind het ook een rare reactie! Ziet er goed uit hoor meid voor dit termijn! Op 5,3 had ik ook zon echo iets groter vruchtzakje alleen was er bij nij al een innimini rijstekorreltje te zien wat de baby was! En inmiddels 11 weken zwanger! Ik wil je geen valse hoop geven maar
    Ik denk dat je gewoon goed zwanger bent hoor! Over een week zul je vast een kloppend hadtje zien! Was bij mij ook een week later! Succes

16. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik denk ook een vruchtzakje maar zit die niet wat te hoog ?
    Ik keek naar mijn eerste echo en die zat echt een stuk lager...

En aangezien in je andere topic staat dat de gyn heeft gezegd , je bent wel zwanger maar waarschijnlijk niet in je bm.

Ik weet het ook niet zo goed voor de rest hoor....

Heel veel succes morgen ik duim voor je !!

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik vind de echo ook normaal uitzien eigenlijk!;)

18. Miracle3

Miracle3 Actief lid

17 jan 2014
    317
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar de gyn kon toch wel zien wat je baarmoeder was op de echo en wat je eierstokken etc.. Tenminste bij mij kon hij al die organen zo benoemen, dus dan kan je toch ook nagaan of het vruchtzakje wel of niet in de bm zit? Of ben ik nou raar?

19. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Klopt, zover ik weet heeft de gyn van giste alleen naar de bm gekeken,
    dus dan zou deze van de bm zijn...

Enige gyn die naar de eierstokken heeft gekeken, zelfs opgemeten was de gyn van afgelopen maandag..
    deze heb ik vanmiddag weer

20. Miracle3

Miracle3 Actief lid

17 jan 2014
    317
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mmm ok... Echt een raar gebeuren... Hopelijk vanmiddag duidelijkheid voor je! En hopelijk gewoon het super nieuws dat alles goed zit en je heerlijk zwanger bent!

Deel Deze Pagina