zwanger maar niks te zien op de echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door riffie1984, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riffie1984

riffie1984 Nieuw lid

13 apr 2007
    4
    0
    0
    student
    groningen
    hallo meiden,

volgens mijn berekening ben ik 5 week en 3 dagen zwanger..
    gisteren mn eerste echo gehad voor een termijn berekening maar tot mn groote terleurstelling was er hellemaal niks te zien op de echo en op de inwendige echo ook niet, je kon wel zien dat er slijvlies in mn baarmoeder zit, zwangerschap test in het ziekenhuis gedaan en positief, daarna een bloed test gedaan en mn hcg waar 400..

ik ben zo ontzettend bang dat er wat mis is iemand anders ook zoiets gehad? :(

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

k heb het niet gehad, maar had wel een echo met 4 weken en 5 dagen. daarop was niets meer dan een klein zwart rondje te zien. achteraf gezien had ik een hele vroege eispronmg en bleek ik 5 dagen verder te zijn dus 5 weken en 3 dagen.

het kan zijn dat je een late eisprong had. als ze wel verdikt slijmvlies zagen is dit opzich een goed teken.

ik neem aan dat je voor over een weekje weer een afspraak hebt?

3. riffie1984

riffie1984 Nieuw lid

13 apr 2007
    4
    0
    0
    student
    groningen
    hallo,

bedankt voor je reactie.

jah klopt ik moet om de 48 uur terug komen gaan ze mn bloedtesten en krijg ik weer een inwendige echo, het is allemaal wel heel erg spannend.

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

nou ik wens je veel succes! en ik duim voor je... Laat je even weten hoe het gaat?

5. riffie1984

riffie1984 Nieuw lid

13 apr 2007
    4
    0
    0
    student
    groningen
    jah ik laat cker weten hoe het afloopt

groetjes

6. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
  7. riffie1984

riffie1984 Nieuw lid

13 apr 2007
    4
    0
    0
    student
    groningen
    dank je wel.. ik heb gelezen dat dit idd vaker gebeurt ik ben nu wel een beetje opgelucht:D

Deel Deze Pagina