Ik ben ook in augustes uitgerekend en heb 3 januarie mijn eerste echo! Spannen hoor! Leuk, lopen we tegelijk op!
emelkiz gefeliciteerd! Probeer er een beetje van te genieten, ondanks dat we allemaal harstikke onzeker zijn zo nu en dan . roetjes muis
Inderdaad,, dat moeten we dan zeker maar doen..!we gaan een leuke tijd tegemoet, en dan in januari allemaal onze eerste echo? liefs van emelkiz.
Hoi, Bedankt voor je reactie en felicitatie... Jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd! Inderdaad, die onzekerheid, vreselijk.... Ik zeg net nog tegen mijn man dat ik op de bank blijf zitten omdat ik bang ben dat er " iets" in mijn buik zal gebeuren..... pfffff, Ik vind het ook eng hoor, Ik voel ook nog niet zo veel eigenlijk. Is dat ook soms weer niet goed? Ondertussen lees ik alles wat los en vast zit... Ik hoop dat alles goed is met je kindje en dat je in januari een stuk zekerder bent!
dat hoop ik voor jou ook natuurlijk.. meid, we gaan van het positieve uit ! en er is in onze buik een klein minimensje aan het groeien. en het komt allemaal goed.. liefs van emelkiz.
gefeliciteerd. ik was ook na 2rondes clomid zwanger! wat clomid allemaal niet kan doen he. lekker genieten meid!