Ik wilde eigenlijk nog even wachten tot het wat zekerder is, maar hoe zeker kan je zijn hè?! Vanochtend werd ik wakker en opeens moest ik van mezelf een test doen. Ik was al 3 dagen flink boertjes aan het laten en had ijzersmaak in mijn mond, beetje rugpijn, minder afscheiding dan vorige maand, allemaal kleine dingetjes maar niet echt iets van JA ik weet het zeker! Mijn katten begonnen wel allebei opeens opvallend vaak op mijn buik te gaan liggen. Vanochtend om 10 uur dacht ik dus opeens: Ik ga testen! (was het helemaal niet van plan!) Dus hup in 't potje plassen en eigenlijk het staafje weggelegd met het idee dat het wel weer opnieuw niks zou zijn. Mijn NOD was nog 3 dagen verder! Maar...na 3 minuten een snelle blik...een iets langere blik en toen AAAAH! Wauw! Een heeeeeel licht streepje! Helemaal trillend naar boven gerend en mijn man wakker gekust met de woorden: "Ik geloof dat je papa wordt!"
Ingeltje! Ik had je al gefeliciteerd op het NOD-topic, maar hier is het ook zo leuk! Meid, ik vind het echt super voor je! Geniet er verschrikkelijk veel van en stiekem hoop ik voor mezelf dat ik je snel mag volgen.... Liefs Jenna
Dankjewel! Ik hoop het natuurlijk ook! hoe staat het ervoor? Kan je nog wachten tot de testmarathon? Knap hoor...ik niet dus!
Nou, ik zit ongeveer elk uur op de wc om te kijken of er al iets te zien is, maar tot nu toe nog niets..! Ik heb net testen besteld hier, dus die krijg ik hopelijk dindsdag/woensdag! Eerder kan ik dus helemaal niet testen! 8) Maar bij jou maakte het ook niet uit he? Aangezien de test toch positief was. Voelde je het ook, dat je zwanger bent? Ik voelde het direct namelijk, bij mijn vorige zwangerschappen. Liefs!
Nou ik voelde wel iets, maar dat dacht ik in november ook. Dus nu iets nuchterder gebleven. Toch kwamen de katjes veel bij me liggen en voelde ik steeds maagzuur, boertjes laten en slecht slapen. Verder weinig eetlust, dat is heeeeeel bijzonder voor mij. Maar donderdag moést ik opeens testen. Ik had er helemaal niet vantevoren over gedacht en was het niet van plan, maar het gevoel was opeens sterk. Verwachtte eigenlijk nog een nega-test....!