Zwanger maar nog niet echt genieten...

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Always Mamma, Jan 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Always Mamma

Always Mamma Actief lid

Jan 26, 2011
    123
    0
    0
    Zevenbergen
    9 juni ben ik bevallen van ons mooie meisje dat helaas niet bij ons mocht zijn. Een periode van verdriet volgde.
    Nu zijn we weer zwanger!!! Morgen heb ik mijn 2de echo en op een of andere manier ben ik heel zenuwachtig zou onze "frummel" er nog wel zijn. Ik heb genoten hoor en dat doe ik nog steeds maar op een of andere manier mag ik niet te blij zijn van mezelf.
    Ben nu 10 weken zwanger. Binnenkort mag ik hopelijk aan mijn 2 kindjes gaan vertellen dat er een klein broertje/zusje bijkomt. Nog even wachten tot na de echo van 9 februari (combi-test) en dan hoop ik dat ik ook weer blij kan zijn...

2. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    @ Always Mama

Ik kan me niet voorstellen hoeveel verdriet je hebt gehad maar wat moet dat erg zijn!
    Ik hoop dat je binnekort weer een goede echo hebt en dat je hopelijk er steeds een beetje meer van gaat genieten.

Ik wens je in ieder geval het beste!

3. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Jeetje wat erg dat jullie je meisje hebben moeten laten gaan! En wat zal het nu moeilijk zijn om vertrouwen te hebben.... ik snap je voorzichtigheid dan ook helemaal! Heel veel succes morgen! Ik duim voor een mooie echo....

Off-topic; zie dat je in Zevenbergen woont, welke Zevenbergen is dat? Er zijn er namelijk 2, 1 bij Moerdijk (daar woon ik) en 1 bij Bernheze...

4. Always Mamma

Always Mamma Actief lid

Jan 26, 2011
    123
    0
    0
    Zevenbergen
    Off-topic; zie dat je in Zevenbergen woont, welke Zevenbergen is dat? Er zijn er namelijk 2, 1 bij Moerdijk (daar woon ik) en 1 bij Bernheze...[/QUOTE]

Dan wonen wij in hetzelfde zevenbergen hihi...

5. Woww meid gefeliciteerd wat een goed nieuws.. Logisch dat je bang bent dat je kleintje er misschien niet meer is, iedereen heeft dat wel, en in het geval dat je eerder een kindje bent verloren is dat denk ik alleen maar sterker! Ik hoop dat de echo vandaag helemaal goed was en dat jullie rond de uitgerekende datum een mooi gezond frummeltje in de armen mogen houden.. :)

Share This Page