Lieve dames, Op 10-5-2012 heb ik mijn implanon laten verwijderen. Ik heb hem anderhalf jaar gehad en ben in die tijd bijna niet ongesteld geweest.Wij hebben daarna paar keer geklust, 16-5-2012 kreeg ik echt buikpijn, wij hebben op 15-5 en 16-5 nog geklust. Ik ben daarna 3 dagen beroerd geweest. Op 22-5 bij het afwegen rode kleur, soms ook bruine. Het hield aan tot 26-5. Het was zeker niet menstruatie te noemen, was alleen heel klein beetje na het plassen bij het afwegen.Sinds 27-5 niks meer. Ik voelde wat steken onder in mijn buik. Ik moet afgelopen dagen vaker naar de WC, en vandaag was ik de hele dagberoerd. Wanneer moet ik gaan testen. Ik lees op internet 7 tot 10 dagen na de innesteling, ik heb vandaag getest maar was negatief. Kunnen jullie mij wat tips geven? Alvast bedankt! Liefs Magda
Geen idee meid. Ik heb geen ervaring met implanon. De buikpijn en de eisprong lijkt me er vroeg op zes dagen na de verwijdering. Maar je weet nooit hé. Als dat je eisprong was kan je 14 dagen later testen, dus de 30e. Dat is vandaag dus dat je zal je wel al zelf berekend hebben. Mss twee dagen wachten...
Hmm het kan ook zo zijn dat je lichaam in de war is .... en daarom had je die korte bloeding.... Om er nu direct vanuit te gaan dat het een innestelingsbloeding was? Je al idd binnen een paar dagen posi moeten testen dan en anders is het gewoon dat je lichaam nog in de war is
Ik hoorde van mijn HA dat ik na verwijderen gelijk zwanger kan worden en dat ik niet eens eerst ongesteld hoef te worden. Ik las ook berichten van vrouwen bij wie het ook zo gegaan is. Maar ja als je zo graag zwanger wil worden dan onthoud je ook alleen maar die positieve verhalen. Ik moet gewoon geduldig zijn denk ik....zo moeilijk....... toch bedankt voor de reacties!
Begrijpelijk dat je snel zwanger wilt raken...willen we allemaal hahahaha... ja het kan allemaal hoor...maar ook is het erg vaak zo dat je lichaam het even moeilijk heeft met het zelf regelen van alles....
haha dat is ook zo. nu baal ik ervan dat ik anderhalf jaar geleden toch implanon heb genomen, heb daarvoor alleen condoms gebruikt. Maar ja achteraf he nou ja blijven hopen, dat doen we hier alleemaal geloof ik. groetjes !!!!
zal vast goedkomen hoor.....zijn allemaal dezelfde shithormonen hahahaha...... Nou ja condoom niet dan natuurlijk
14 dagen na eisprong zou je posi kunnen testen, maar om er meteen vanuit te gaan dat het een innestelingsbloeding was? Na ontpillen (noem het maar even zo) kan alles flink in de war zijn. Misschien handig om te gaan tempen?
Ja dat was iets te ethuisiast van mij haha Ik heb trouwens afgelopen dinsdag draderige slijm bij mezelf ondekt, dezelfde avond nog geklust, dag daarna niet en ochtend daarna weer vanavond zal ik mijn vriend weer eens naar boven trekken denk ik haha hopelijk heb ik ook eisprong gehad,als goed is krijg je zo slijm rond de eisprong. We zullen zien, is ook pas de eerste ronde dus eigenlijk moet ik er niet te veel van verwachten. Als ik over 2 weken ongesteld word, dan maar weer flink klussen bedankt voor de berichten dames en heel veel succes. xx
Ik heb nooit zo`n slijm gehad...maar ik hoop voor jou dat het een ei was...heel veel succes met zwanger worden! En blijf nuchter aub want het kan ook lang duren nog......succes!
oh ik dacht dat iedereen die slijm krijg, ik weet er nog zo weinig van ik heb nu weer last van de onderbuik en mijn borsten worden hard, dus misschien komt er menstruatie aan, ook al moet ik zeggen dat ik nooit last had van mijn borsten. We zullen het zien, ik ga nu vanuit dat ik snel ongesteld word. Heel veel succes voor jullie xx