Zwanger maar nog niet echt symptomen.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door blanquita, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 27denise

27denise Actief lid

7 jan 2012
    262
    0
    0
    leiden
    Hoi allemaal
    Ik ben nu bijna 10 wk zwanger en ookweinig klachten behalve erg moe
    Net voor eerst voor echo geweest en alles is goed ben zo blij. Dus geen klachten hoeft echt niks te betekenen.

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

hier alleen de eerste weken zere borsten..na 13 weken helemaal niets meer.
    mn gevoel zegt dat alles goed is, maar toch maak ik me wel eens zorgen hihi :$
    over een week weer t hartje horen e nde dag erna echo :)

3. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben gewoon geluk dat we niet boven de wc hangen iedere dag ;)
    @ rose veel succes vandaag!! Dat je een mooie echo mag hebben!!

4. 3ebaby

3ebaby Actief lid

11 apr 2012
    407
    0
    0
    limburg
    Dat heb ik nou ook!

Mijn borsten zijn beduidend groter:$:$
    en me tepels doen alleen zeer als ik ze vastpak of aanraak.....
    Verder helemaal nergens last van :cool:

5. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ik heb vandaag ook positief getest maar heb bijna geen symp soms steekjes in borsten en steekjes in lies en sinds vandaag menstruatie krampen.

6. AutumnGirl

AutumnGirl Actief lid

9 apr 2012
    198
    0
    0
    Huisvrouw
    Den Haag
    Spannend Kelly001, hopelijk is het dit keer een plakbeebje! Het is je van harte gegund!!

7. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Autumngirl: dankje wel meid
    ja ik hoop dit keer ook op een plak baby.
    maandag afspraak maken bij gyn dit keer mag ik al vanaf week zes langs komen voor een echo. kan al niet wachten

8. rose85

rose85 Actief lid

5 mrt 2012
    132
    4
    18
    NULL
    NULL
    Vanavond echo gehad en alles zag er goed uit! Hartje klopte goed, ligging was perfect. Beter dan dit kon niet! En ineens zegt die man: schrik niet, maar ik denk dat het er twee zijn! Maar na een tijdje goed kijken zag hij toch 1 hartje ipv 2. Hij dacht dat hij de navelstreng even als 2e hartje had gezien.
    Nou, ben echt super blij! Ook met 1! 2 was ook wel krap geworden in huis haha.

9. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rose kijk super nieuws ook voor jou!! En hoeveel weken was je nu? Of hebben ze dat niet uitgerekend? Ook gerustgesteld om te gaan genieten? 😄 op naar de volgende echo..
    Ik moet nadenken over combinatietest moet ik 4 juni zeggen als ik weer op controle kom maar zit nog in twijfel haha

10. rose85

rose85 Actief lid

5 mrt 2012
    132
    4
    18
    NULL
    NULL
    @nathalievs: volgens de echo was ik donderdag precies 8 weken. Ik wist zelf dat het minimaal 8 weken moest zijn, maximaal 9w 4d. Kom nu uit op 3 januari! Vrijdag de al geplande echo waar ik niet op kon wachten haha. Leuk om het weer te mogen zien!

11. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rose, Kijk super tis al zo weer vrijdag!! Haha ik mag maandag weer is weer 2 weken later benieuwd hoeveel die dan weer gegroeid is!!

Nog nieuwe kwaaltjes hier? Ik heb rugpijn erbij gekregen verder word de vermoeidheid al een heel stuk minder super fijn!
    Op naar 4 juni echo 2 :)

12. blanquita

blanquita Lid

23 apr 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meis!! Wat fijn te lezen dat je een goede echo hebt gehad!

Ik heb 2 dagen na mn vakantie in Cuba, de 22stte m'n echo gehad.
    Was ook goed! T hartje klopte en alles zag er goed uit. We zijn even lang zwanger, de datum staat bij mij nu ook op 3 januari hihi :D

13. AutumnGirl

AutumnGirl Actief lid

9 apr 2012
    198
    0
    0
    Huisvrouw
    Den Haag
    Ik heb vandaag mijn termijn echo gehad en ben nu 11 weken en 1 dag. Het kindje lag lekker te slapen met buikje en gezichtje richting het echo apparaat! Is zooo apart om mee te maken, we keken naar dat scherm en konden amper geloven dat dat echt van ons was! Heel bijzonder!

14. rose85

rose85 Actief lid

5 mrt 2012
    132
    4
    18
    NULL
    NULL
    @nathalievs: ja, nu gaat t veel sneller dan met wachten op de eerste echo! Gerustgesteld blijkbaar... Ben ook heel benieuwd hoe snel je veranderingen ziet!

@blanquita: hahaha super leuk, zelfde dag! Dat wordt samen aftellen! Hoe was je vakantie? Fijn dat je ook een mooie echo had!

@autumngirl: wow, bijzonder dat je dan al alles ziet met 11 weken. Met 8 weken zag ik dus alleen een soort kidneybean met een hart! En daar was ik al trots op haha.

15. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat iedereens echo goed was!! Nu snel die eerste 12 weken voorbij en laat dat buikje maar groeien :D
    Bij iemand al iets zichtbaar?

16. blanquita

blanquita Lid

23 apr 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rose: ja idd samen aftellen hihi :) Cuba was heerlijk, alleen een weekje was toch wel erg kort. Erg veel gezien en weinig uitgerust. Kreeg in Cuba ook last van misselijkheid en op de terugvlucht bleef ik maar overgeven dus dat was niets:( Verder wel erg naar ons zin gehad!

@autumngirl, wat superleuk dat jullie al zoveel hebben gezien! Blijft bijzonder! Had je zelf niet zoiets van "zit dat echt in mij?!" Ik had dat bij m'n 8 weken echo, en nu nog steeds van "is t echt waar?" Over paar weekjes heb ik de 11 weken echo, spannend! :D

@Nathalievs, tot nu toe zijn mn darmen opgezet waardoor ik dus niet in mn broeken pas, tenzijn het lage heupbroeken zijn. En als ik een strak shirtje aandoe dan weet ik zeker dat (de mensen die mij kennen) meteen zullen vragen of ik zwanger ben daar ik normaal geen opgezette buik heb hihi. Verder heb ik al 1 grotere cupmaat, tjeees wat doen die pijn! hebben jullie dat ook?

17. 3ebaby

3ebaby Actief lid

11 apr 2012
    407
    0
    0
    limburg
    heb eigenlijk niet heel veel klachten op dit moment....

Alleen af en toe soort van ongiepijn
    Zeer pijnlijke tepels, grotere borsten had altijd kleine C nu grote D:$:$
    en als ik nies of hoest terwijl ik lig voel ik een trekkende pijn onderin mijn buik :(

Verder nergens last van :D

18. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij ook darmen en alleen 's avonds echt zichtbaar omdat ik eerst ook plat was en ja ook al die cup maat groter haha heb al nieuwe bh gekocht doen ook super pijn ben buikslaper maar dat gaat nu niet hoor.. Verder begint mijn misselijkheid nu z'n hoogtepunt te bereiken hoop ik.. Echt mega misselijk
    Blijft apart na de echo ja dat dat in je buik zit!! Benieuwd hoe die er maandag weer uitziet dan mag ik weer 😊
    Doen jullie een combinatietest?

19. AutumnGirl

AutumnGirl Actief lid

9 apr 2012
    198
    0
    0
    Huisvrouw
    Den Haag
    @Rose85 & Blanquita: We zaten wel allebei te kijken van zit dat echt in mijn buik? Echt? Mijn buik????? Je zag echt een buikje, hoofdje, handjes en voetjes. Uiteraard nog niet echt gedetailleerd want het is nog maar 4,5 cm lang, maar toch wel duidelijk ledematen! Het is gewoon bijna niet te geloven!! Hier een klein fototje:

20. blanquita

blanquita Lid

23 apr 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nathalie, ik ben ook echt een buikslaper en nu is dat onmogelijk met die pijnlijke borsten en straks kan t natuurlijk helemaal niet meer met de buik hihi, we moeten er maar even doorheen de aankomende maanden.

De combinatietest, toevallig was ik daar net iets over aan t lezen, denk wel dat ik de test ga doen alhoewel ik het best moeilijk vind daar de uitslag geen garantie geeft of t kindje gezond is of niet. Misschien dat het door zo'n test juist ingewikkelder wordt allemaal.. k ben er dus nog niet over uit.
    En jij?

@autumngirl, mooie foto!!! Echt prachtig!! Leuk he zo'n wondertje in je buik!

Deel Deze Pagina