Ik ben zo zo blij! Helemaal zwanger. Had ik niet gedacht, eerste ronde, 34 jaar.. maar toch, het is mogelijk! Het is nog superpril, heb eerder in week 6 een mk gehad, dus ik houd het echt nog even stil tot na de 1e echo, dat zal in week 10 zijn. Dus ben blij dat ik het hier al wel kan delen . Ik verbaasde me er ook over hoe duidelijke plus het was op de test, zegt dat ook iets?
Gefeliciteerd! Volgens mij betekend hoe duidelijker de streep/kruis des te meer HCG er in je urnine zit. Dat zei mijn HA in ieder geval, want ik heb vanmorgen ook een test gedaan en eindelijk twee dikke strepen!
wat veel meiden die vandaag of gisteren een positieve test hadden,gefeliciteerd probeer er van te genieten ookal is het pril.. ik wil ook kuzz
Super joh! Gefeliciteerd! Ik heb vandaag ook getest. En ook een positieve test. Maar hij was nog zo licht, dus ik wacht nog heel even met aankondigen dat het echt zo is. Morgen weer een testje doen... Dan kunnen we gezellig kletsen, want dan zijn we waarschijnlijk tegelijk uitgerekend ongeveer. Ik had namelijk al uitgerekend dat ik begin juni uitgerekend ben....