Hey meiden, Wil het toch even vragen! Ik ben 19 augustus voor het laatst ongie geweest en daarna dus niks meer, ben toen ook gestopt met de pil! Nou had ik voor mezelf uitgerekend, met een cyclus van de pil van 28 dagen en met mn eigen cyclus die ik eerst had toen ik ben gestopt bij mn zoontje en dat was ong 33 dagen. Toen kwam ik uit dat ik ong. 16 sept ongie moest worden. Nou had ik die dag dus heel licht rose en die dag erna ook nog een beetje, maar ik dacht, nou zet t door, maar dus niet!!! Ik in die week getest, maar negatief. Week later nog eens getest weer negatief! Oke...dus niet zwanger dacht ik. Maar viel allemaal af, dus toch eens naar de HA, dacht mn schildklier ofzo!? Alles geprikt, ook maar HCG om alles uit te sluiten.....en ja hoor toch zwanger! Mijn vraag is nu..hoelang ben ik nu zwanger, ik denk zelf dat ik dus die 16e mn innesteling heb gehad. Dan zou het dus 6 weken zijn. Maar krijg je dan ook nog die 2 weken kado?? Dus ben ik dan 8 weken?? Meestal tellen ze vanaf je 1e dag van je ongie,maar da klopt bij mij nie, dus tel ik vanaf mn eisprong, maar krijg ik er dan toch nog 2 kado?? Alvast bedankt voor de moeite om dit te lezen!! Liefs Danielle
hi, gefeliciteerd met je zwangerschap.... als je de 16de je innesteling hebt gehad... heb je ongeveer 4 dagen ervoor je eisprong gehad.... (kan iets eerder zijn) Je kunt dan 38 weken rekenen vanaf die eisprong.... maaruhh als je ha geprikt heeft op HCG kan hij toch ook zien hoe hoog... en kan hij je ook vertellen hoever je ongeveer op dat moment was..... Verder als je contact opneemt met de vk.. en je weet niet hoe het zit maken ze eerder een echo om vast te stellen wat je datum is.... xxx
Ja klopt, heb 17-11 de termijnecho en 14-10 heeft de HA mn waardes geprikt en die was toen 116 en een week later 2786, dus een forse stijging! Dus denk ook wel dat die 6 weken kloppen, maar was benieuwd of je die 2 er nu ook xtra bij kreeg Bedankt voor je reactie xx
Heey Gefeliciteerd! Ik had ook altijd een lange cyclus en het moment dat ik zwanger werd, wist ik dus ook niet precies hoelang. Wij hebben toen ook een termijnecho gehad en daaruit werd precies vastgesteld, wat dan mijn uitgerekende datum zou zijn.