hallo allemaal, na 18 maanden, vele ziekenhuisbezoeken en nog meer stress. van mogen een week voor de hsg een positieve test. heb wel wat krampjes dus ben nog niet blij.... ik denk vooral hoe kan dat! en het ergste is man is weekend weg... ik morgen slaapdienst.. wat doe ik door de telefoon vertellen of wachten tot maandag avond? ik ben zo beduusd ik snap er niets meer van.......... groetjes marij
Van harte gefeliciteerd! Ik zou wachten, zeg ik nu, maar da's natuurlijk erg lastig. Spreken jullie elkaar hoe dan ook door de telefoon of bellen jullie niet meer voor hij terug is?
Gefeliciteerd! Ik zou het gelijk willen vertellen dus dan maar over de telefoon. Ik zou het willen delen, maar dat ben ik.
Wauw wat gaaf zeg! Gefelciteerd! En ik zou zeggen BELLEN MET DIE HAP! Zou het ook meteen vertellen hoor, zelfs door de telefoon! Geniet ervan!
hallo dames, bedankt voor al jullie reactie's, ik kan het nog steeds niet geloven dus zal er van de week nog wel een testje tegen aan gooien. man fietst vandaag de amstel gold race... dus belt straks, ik kan het echt niet voor me houden... dus zodra hij belt ga ik het vertellen... ik kan dit niet voor mij houden tot maandag, ik zal maandag ook meteen het ziekenhuis bellen om de hsg af te zeggen en dan mag ik al snel komen voor een inwendige echo....... ik ga nu lekker een hapje eten bij mijn moeder..... ik laat jullie nog horen hoe het was en wat ik gedaan heb... groetjes marije
Gefeliciteerd! Onwerkelijk nog he? Hopelijk gaat alles goed en kun je er gauw van genieten! Kus, Kweenie
Gefeliciteerd. Geweldig nieuws. Ontsnapt aan de MMM. Ik ben benieuwd naar de reactie van je man. Laat je het nog even weten. Hahaha, kun je niet naar hem toe? Als verrassing?
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er lekker van en inderdaad je mannetje gewoon bellen.
hallo dames, nou die liet de telefoon bijna uit zijn handen vallen, dacht dat ik een grapje maakte... nee schat ik heb 5 testen gedaan het is echt waar. hoe kan dat.. nou kennelijk is je zaad nog niet zo slecht. ik ben blij dat ik het gezegd heb, ik denk dat we het allebei nog niet echt kunnen bevatten. omdat we al bezig waren in het ziekenhuis moeten we eerst terug naar de fertiliteitsafdeling nu niet zo erg want daar maken ze meteen een inwendige echo en weet ik ook meteen zeker hoe lang ik zwanger ben. hij smst me nu de hele tijd.. hij is zo happy...... ik ook hoor maar ben nog wel wat onzeker hadden jullie dat ook? liefs marije