Zwanger!! Maar nu...?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Chocoholic, 22 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yassal

yassal Lid

23 feb 2012
    27
    0
    0
    Gefeliciteerd. Ik heb gewoon de mama vitamintjes van de hema gekocht, daar zit alles in ook foliumzuur.

TIP: Mijn 9 maanden dagboek.
    van Pauline Oud, o.a verkrijgbaar bij babydump.

Een suuuper leuk dagboek om bij te houden!!

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Boek kopen van zwanger geloof ik......weet niet exacte titel maar stond veel dingen in waar we wat aan hadden en ook nu nog......maar dan alleen wat er allemaal gebeurd in welke weken....maar toen we voor het eerst zwanger waren was het fijn om een naslagwerk te hebben

GEFELICITEERD en iid genieten, een eerste zwangerschap komt nooooooit meer terug!!

3. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ooh leuk! Ik ga ff kijken voor zo'n boek!

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Gefeliciteerd :D!

Nu lekker een verloskundige opzoeken en die bellen. Naast foliumzuur, is het ook verstandig om Vitamine-D te gaan gebruiken!

5. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    @e1987 & Chocoholic Ik loop denk ik ook bijna gelijk met jullie!
    Ik heb de 18 febr. zwanger getest :D
    Ik heb 21 maart eerste ego ik durf er alleen niet heel erg goed van te genieten omdat me eerste zwangerschap hellaas verkeerd is gegaan.
    Dus zit vol spanning te wachten op 21 maart.... ik heb al wel een 9 mnd boekje gekocht :D

6. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Heej wat leuk! Succes en hopelijk gaat het deze keer goed uitpakken voor je!!

7. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Gefeliciteerd!!! Eindelijk dan meid! Geniet ervan.

8. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

gefeliciteerd en geniet ervan;)

9. blauwe wolk

11 sep 2008
    48
    0
    0
    schoonmaakster
    gefeliciteerd nog!! ik heb het boek 'de zwangerschapsbijbel'. erg leuk en interessant boek.er staat wat er elke week met jou lijf gebeurt en wat er elke week met je baby gebeurt. ook voedingstips e.d. staan erin. maar ach, je weet stiekem het meeste zelf wel hoor! vertrouwen op jezelf dus want al die adviezen daar krijg je soms ook de .....van!

10. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    tja, je kunt inderdaad ook overdrijven. Vroeger wisten ze het ook allemaal niet en wij zijn toch ook goed terecht gekomen?! Zolang je maar blijft genieten, maar ook wat oplet, denk ik dat het beste voor je kindje is dat je zelf goed in je vel blijf zitten ;)

11. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Nog gefeliciteerd! Ben je intussen aan het idee gewend en wat wijzer geworden? Veel geluk meid!! Helemaal leuk voor jullie!

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Verloskundige lekker bellen, en HA alleen op de hoogte stellen.
    Folium zuur had je eigenlijk al moeten slikken maar als je dat nog niet doet per direct doen.

13. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @Wannebemum: ja hoor, al wel wat gewend. Al is het wel een beetje gek nog. Bij alles wat je voelt schrik je. Gelukkig niet veel ochtendmisselijkheid, maar af en toe wel buikpijn en pijnlijke borsten. Ach ja, dat hoort er nu eenmaal bij he ;)

@goofychick: mijn vk zei dat ik de HA niet perse op de hoogte hoef te stellen. Zolang je nergens last van hebt, is dat niet nodig. Ik slik vanaf de dag dat ik het weet al Davitamon mama. Daar zitten naast foliumzuur meer vitamines in.
    Jij ook nog gefeliciteerd trouwens! :)

14. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Wel even bij de apotheek doorgeven zodat ze overal op kunnen 'bewaken' in het computersysteem als je bijvoorbeeld wat koopt of op recept krijgt... Super leuk voor je meid.

Deel Deze Pagina