Ja of heel gemeen en stiekem (mag, je kan het op hormonsters gooien) het ZH bellen je verhaal uitleggen en kijken of zei eerder kunnen.... Daarna wel gewoon weer verder bij de VK... (je moet dan natuurlijk zeggen als ze vragen wie is je VK zeggen dat je die nog niet hebt omdat je nog niks zeker weet) ohhhhh wat ben ik erg vandaag
Hi meiden Nou de verloskundige had gebeld vanmiddag en ook zij denkt dat het beter is om pas de 16 van september die echo te doen en ze zegt ook dat zij denkt dat ik pas net 4 weken ben maar dat vind ik raar omdat die test 3 + aangeeft en dan moet je er nOg 2 bij optellen maarja ik laat het wel gewoon zo nog even 4 weekjes geduldig zijn ze zei trouwens ook dat de praktijk echt pas een echo uitvoert als je meer dan 8 weken bent om teleurstelling en bezorgdheid te voorkomen. Ik ga over 2 weken ook nog een weekje oP vakantie dus miss gaat het dan sneller Liefs wonderzonnetje
Ok als jou gevoel daar goed bij is moet je het zo laten Ben wel heel benieuwd als je je echo hebt gehad hoever je bent.. Laat je het even weten? Veel succes met afwachten
Ja ik denk dat ik het hier maar bij laat Ik zie in je foto dat jij ook zoon test hrb gedaan waar bij 3+ stond hoever was jij toen die test het aangaf ? Zie dat je een jongen krijgt spannend hoor hoe verloopt je zwangerschap? Liefs wonderzonnetje
Uhmm ik was bij die test echt precies 5 weken... maarja al ben je 10 weken staat er nog 3+ Mijn zwangerschap verloopt moeizaam, maar zeker de moeite waard Bedankt dat je het vraagt
Ik heb vandaag mijn termijnecho gehad en ben 4 daagjes verder als ik dacht, nl. 8w5d. Hartje klopte en we zagen al armpjes en beentjes. Heel eventjes wiebelde hij/zij een beetje dat was echt heel grappig gezicht! Alles zag er verder goed uit. Ben erg opgelucht!