Door gonal F te labiel om te werken, wie ook?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mevrouwX, 7 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mevrouwX

mevrouwX Lid

30 jun 2013
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb afgelopen maand de vierde IUI gehad, de tweede met gonal f. Na het zetten van de pregnylspuit ging het gauw slechter met mij. Ik werd zo labiel dat ik niet meer normaal op mijn werk kon rondlopen. Thuis ging het ook niet, maar zijn we maar leuke dingen gaan doen ter afleiding.

Ik ben echt heel erg geschrokken. Was bang dat ik een burn out had. Maar dat lijkt het niet te zijn volgens de bedrijfsarts. Voel me inmiddels weer beter. Ik heb er wel een enorme onzekereheid aan overgehouden.

Van mezelf heb ik soms ook last van premenstrueel syndroom. In de weken voor de menstruatie wat neerslachtig en huilerig. Duurt meestal een 1-2 dagen en dan is het weer voorbij. Maar dit duurde dik een week. Te lang om me groot te blijven houden.

Nu ben ik benieuwd hoe jullie dat ervaren? Ik ben namelijk zo onzeker geworden. En mensen denken al gauw dat het aan andere oorzaken ligt. Dat gevoel hebben ik en mijn partner eigenlijk niet.

En hoe moet dat dan straks met IvF?

2. Ik vond Gonal-F ook een ramp. Vraag of je over mag op andere medicatie! Van Menopur had ik vrijwel geen bijwerkingen!

3. mevrouwX

mevrouwX Lid

30 jun 2013
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed idee! Dank je!!

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.199
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier gonal-f gebruikt zonder bijwerkingen. Hopelijk heb je inmiddels iets anders voorgeschreven gekregen.

Deel Deze Pagina