Zoals hierboven al staat... Hebben alle action testjes een indroogstreep? want ik heb de afgelopen 3 dagen testjes gedaan omdat ik sterk het vermoeden heb zwanger te zijn... De streepjes zijn niet dikker dan een pennenstreep maar toch echt wel Roze... Het kan bij mij niet komen door pilgebruik want daar ben ik al 5 jaar af. Ook kan ik mijn klokje gelijk zetten op een cyclus van 26 dagen.. Ik heb niet getempt en ook niet gewerkt met ovulatie testen maar morgen is dus mijn NOD..... Ik heb foto's van mijn testjes dus zouden jullie mee kunnen kijken? zo in het echt zie ik ze wel goed dus hopelijk op de foto's ook te zien voor jullie.. Alvast bedankt voor het mee kijken en jullie meningen.
Ik heb nooit streepjes gehad, maar lees op het forum dat het wel regelmatig voorkomt.. Misschien even een ander merk kopen?? Ik zie het zelf niet , maar dat kan door de foto komen. De mijne zag er toen der tijd zo uit, lijkt het daar een beetje op??
mijn antwoord is JA; ik heb zeker altijd hele vage streepjes bij de action testen. Zelfs afgelopen week alle testen open gemaakt en overal stonden duidelijke grijze voorgedrukte streepjes op. Ik zou een kv test halen als ik jou was, zijn naar mijn mening sowieso gevoeliger. succes en ik duim voor je
nou voordat ik de testen deed dus zelfs met zaklamp geschenen en gezocht op voorgedrukte streepjes hahahaha...Die kon ik dus niet vinden... XmoonlichtX... Ja daar lijkt hij echt heel erg op, ik zie ook zo zonder turen (bedoel niet op de foto dus) dat het streepje roze is... Heb een half jaar geleden namelijk ook al 4 testen gedaan van de action en daar kwamen dus geen indroogstreepjes op....Zelfs niet na 1 dag toen ze helemaal opgedroogd waren... En dank jullie wel dames, ik zal morgen ochtend maar even naar de kruidvat 2 v 5 halen.....
heel veel succes, ik duim voor je. er zijn ook veel verschillende meningen over de action testen. Als jij ze duidelijk ziet en ze roze zijn, zullen het denk ik geen indrogers zijn. ik duim voor je dat morgen de kv 2 v 5 euro positief aangeven. Kom je ze even showen???
Onzin. Bij vorige zwangerschap 1dag na nod gebruikt en deed het prima Vorige ronde gebruikt en omo wit.. volgende dag ook geen grijze streep te bekennen...Dus doet gewoon zn werk die test
De action testen die ik afgelopen maand heb gekocht hadden wel een voorgedrukt streepje (het streepje lijkt wat lichter/glimmend), terwijl ik de maanden daarvoor nooit een voorgedrukt streepje of indroog streepje heb gezien. Misschien een foute batch? Bij mij zijn ze tot nu toe erg betrouwbaar gebleken; omowit als ik niet zwanger was, en toen ik wel zwanger was lichte roze streepjes.
Hier geen voorgedrukte streepjes met geen een test... wat voor merk dan ook... in feb 6 dagen voor Nod al vaag roze streepje wat netjes elke dag opliep. Voor mij super testen
Ik vind de actiontesten wel duidelijk hoor! Had op 10dpo een lichtroze streepje, en de cb gaf daarna ook zwanger 1-2 aan.
Nou dames ik hoef eerst niet weer te testen. ben vanochtend opgestaan met een bloeding ( helder rood ) verder geen kramp of dergelijke dus nu eerst naar even weer afwachten pfff
Ja, er zullen er vast wel een paar tussen zitten die het wel doen maar er zijn er HEEL veel onbetrouwbaar dus wil je dat risico lopen?
nou ik niet hoor, de actiontest gaf later positief bij mij aan dan de kruitvat testen.... ze waren gewoon omowit in begin
ik heb ook maanden lang prima getest met die van de action hoor! en ik testte zelfs 5 dagen voor mijn NOD positief en het was geen eens een tuurstreepje maarja misschien is het bij iedereen anders, ik heb nog nooit een indroogstreep gehad met geen 1 test!
Ah wat jammer! Ik ben ook positief over de actiontesten, niet zwanger is gewoon wit, terwijl ik bij de kv testen altijd een tuurstreepje krijg, die gebruik ik dus niet meer!