Hoi meiden, Eindelijk ben ik zwanger en eindelijk mag en durf ik ook nu dit berichtje hier te plaatsen . Inmiddels ben ik ruim 10 weken zwanger en heb net mijn 3e goede echo achter de rug! Ruim 5 jaar geleden begon onze kinderwens. 2 jaar geleden begonnen met de medische molen: in totaal 6 x IUI en 3 X IVF gehad. De eerste tp van de derde IVF was het dan eindelijk raak!! Ongelofelijk maar waar . Vandaag voor het eerst naar de verloskundige geweest en dus een mooie echo gehad. Nu durf ik het hopelijk dan eindelijk te geloven en ook wat vertrouwen te hebben dat het goed gaat komen, want de eerste weken waren vooral zenuwslopend . Ik voel me lichamelijk helemaal prima eigenlijk, dus dat is natuurlijk wel heel prettig. Ik ga mijn best doen steeds wat meer te genieten, want daar wordt het nu wel eens tijd voor he !
Wauw! Wat fantastisch nieuws!!! Ik wil je een hele fijne zwangerschap toewensen!!! Het is je vreselijk gegund na deze enorme weg! Veel respect hiervoor!
Yaaaaayyy!!!! 🎈🎈🎈🎈 Gefeliciteerd meis! Wat een goed nieuws. Geniet lekker van je langverwachte zwangerschap. Jij wordt over een halfjaartje mama
Van harte gefeliciteerd!! Volgens mij ben jij ongeveer op hetzelfde moment als ik begonnen met de MMM... maar bij jou heeft het helaas wat langer moeten duren. Ik vind het enorm fijn om te lezen dat het jou ook eindelijk gegund is! Een fijne zwangerschap gewenst.
Jee, wat goed voor je! Gefeliciteerd! Na zo lang wachten wens ik je een mooie, zorgeloze zwangerschap. Geniet ervan!
Hoeraaaaaa!!!!! Het is je zo gegund lieverd! Je hebt alweer 25% van de zwangerschap voltooid, het gaat snel! Hoop op een voorspoedige zwangerschap voor je
Hoi Pien, van mij uiteraard ook van harte gefeliciteerd met dit wonder waar je al eigenlijk veel te lang naar heb toegeleefd. Maar beter laat dan nooit . Wat fijn dat je de eerste onzekere weken er op hebt zitten met drie mooie echo's. Ik houd je in de gaten want in mijn omstandigheden ben ik ook weer vaker op het forum te vinden. Ik heb volgende week mijn eerste afspraak in het ziekenhuis.
Dankje Katja, en leuk dat we nu weer in dezelfde omstandigheden zitten . Spannend hoor volgende week je eerste echo. Hoe ver ben je dan? En hoe voel je je voor de rest? Ik voelde zo bar weinig dat ik niet kon geloven dat er echt een heel klein kindje in mijn buik zou zitten...