Hallo! Wij zitten momenteel in ronde 7. Ik heb een onregelmatige cyclus en sinds augustus neem ik Inofolic op aanraden van de gyneacoloog. Mijn laatste cyclussen waren tussen 26 - 30 dagen, ervoor 27 - 35 dagen. Mijn huidige cyclus is gestart op 08/11, de eerste duidelijke positieve LH test op 21/11, ik zit nu dus op dag 27. Gisteren had ik last van menstruatiekrampen, dus dacht ik dat in ongesteld ging worden. Nu was ik toch benieuwd en iets in mij zei van toch te testen, met als resultaat een licht positief streepje (sensitest). Deze ochtend opnieuw getest en hetzelfde resultaat. Ondertussen naar de apotheek geweest voor een digitale clearblue met wekenindicator, en deze geeft ook een plusje met 1-2weken. Dit zijn de eerste positieve testen in de 7 maand dat wij proberen dus ik zou heel enthousiast willen zijn, maar ergens ben ik ook bang dat het nog te vroeg is om te juichen. Mijn borsten zijn gevoelig maar dat had ik de afgelopen maanden ook. Vandaag voel ik me wel misselijk. Ik weet het dus niet zo goed (gezien het ook mijn eerste zwangerschap zou zijn)...
Snap ik hoor dat je onzeker bent, het is ook allemaal mega spannend. Maar op dit moment ziet het er denk ik gewoon goed uit, dus zou ik willen zeggen, gefeliciteerd!
Ik begrijp je dat je te bang bent om te juichen maar zo te zien ben je zwanger, dus gefeliciteerd!! Ik herken het stukje dat je bang bent om blij te zijn maar je weet nooit hoe het gaat lopen, dus kun je er maar beter van genieten (is mijn ervaring, ik ben mijn gehele zwangerschap angstig geweest dat ik mijn kindje zou verliezen terwijl hier geen reden voor was) Gevoelige borsten en menstruatiekramp zijn heel herkenbaar!! De menstruatiekramp kan je onzeker maken maar het hoort erbij. Probeer er van te genieten!
Ik zou zeggen gefeliciteerd! Volgens mij mag je juichen hoor en gezien het de eerste is … je gaat vanalles voelen en de ene dag wel andere niet. Je zal niet de eerste zijn met fikse buikkrampen in het eerste trimester. Gewoon op je af laten komen en dag voor dag bekijken. De kans dat alles goed gaat is veeeeeel groter dan dat het niet goed gaat