Hallo allemaal, Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik nu 1 of 2 weken zwanger ben. Ik ben heel blij, maar ook ontzettend bezorgd! Ik heb namelijk afgelopen week foto's laten maken van mijn kiezen, kan iemand mij vertellen of ik deze zwangerschap nu wel voort kan zetten? Ik voel me zo rot, was namelijk geen geplande zwangerschap, vandaar dat ik er geen rekening mee hield. Maar het is zo gewenst..
Kan geen kwaad hoor. Zeker nu nog niet. Al al helemaal niet als het gewoon om foto's van je mond is. Geen zorgen om maken, is verspilde energie, meid.
Een vliegreis is een tiental röntgenfoto's (dacht 350) qua straling, dus inderdaad geen zorgen. Röntgenfoto's worden ook gewoon gemaakt bij zwangeren ( natuurlijk als ze uitgesteld kunnen worden, word dat gedaan). Dus gefeliciteerd en geniet ervan!!!
1 of 2 weken zwanger ? of is het een typefout ... als je 1 of 2 weken zwanger bent kun je het nog niet weten Dan heb je je ei pas net (
Bedankt voor alle geruststellende reacties. Claerbleu geeft aan 1/2 weken, dus idd volgens de officiële telling zou het 4 weken zijn. Al was mijn ei wel 2 weken geleden. Maakt verder ook niet uit, het aantal weken zal niet direct andere risico's hebben met foto's maken.